::winter sonata menyelubungi diri::

11.06.2010

ehemm, malam ne sangat sejuk, en.azham sepatah ayat pun takde mesej, mentang-mentanglah keluar berjimba-ria dengan rakan x-universiti nya dulu..biarkanlah..saya pun tak mahulah menganggu kesayangan saya, bukannya selalu dia keluar begitu, so fikir panjang jugaklah nak menganggu...mungkin tengah share perkembangan terbaru masing-masing agaknya..hehe.Berteka-tekilah pulak.Agak-agak orang lelaki bualkan apa ye bila da lama tak jumpa macam tu? ada lebih kurang orang perempuan tak isi perbualannya?hihi=p
Takpelah. saya setia menunggu. Tetiba. wakaka=p, ai mean saya menunggula kot2 ada cerita terbaru jugak en.azham nak share ngan saya nanti hasil dari perjumpaan ngan kawan2 nya tu, ibarat seorang isteri menunggu buah tangan dari suaminya..haha(sila geleng-geleng dan keluarkan isi perut).
note: sejuk bangat..angin winter sonata melanda...(--")

Post a Comment