::ambil mood untuk berblog::

11.01.2010

untuk berblog pun kena ada mood jugak ye..huuu, memang!!!patut dan wajib!!bila perasaan diusik2, laju je update, bile time sibuk menjengah, time tu jugak perasaan nak wat entri tak tertahan-tahan...tapi bila banyak masa terluang, banyak masa nak buat entri, eeii mood nak berblogging takdela plak...cam ni la ye, oo nampak sangat suka buat hidup kelam kabut, saja nak mengade-ngade sibukkan diri buat banyak mende lam satu masa...hehe, okei what??untuk entri bulan november, ini adalah yang pertama, harap entri bulan ne rajin di update, hoho..actually saya da freedom dari bebanan assignment dan segala mala kerja yang suka serabutkan kepala saya...exam last paper semalam diakhiri dengan senyuman budak gemops tanpa syak wasangka untuk meneruskan kegiatan berjimba ria..haha=p..bulan lepas banyak sangat perkara yang menyakitkan hati, saya berharap bulan november ni menjanjikan kebahagiaan hati dalam kehidupan harian tanpa diganggu gugat oleh orang-orang yang macam langau...cukuplah!!cukuplah hati saya bersabar dengan karenah yang tidak senonoh, buruk, hudoss, dan segala mala perkara yang memberi efek yang boleh menyebabkan tapak kaki ne naik kat muka orang yang buta hati macam tu...okei2, cukup, saya taknak mencemarkan entri saya bulan ne dengan perkara yang boleh menyesakkan saya punya perasaan, biarlah hati saya tenang dan perasaan menjadi sesejuk musim hujan sekarang...hehe=p, bulan macam ne memang sedap buat taik mata, tapi lagi best bila leh mem"bungkuskan" diri diatas katil sendiri...waa!tak sabar nak kampung, mau peluk cium mak ayah...mau siapkan apa yang patut disiapkan, semoga segalanya berjalan lancar nanti...amin=)

Note: ambil mood berblogging = minum kopi secawan, dengar sore en.azham, layan lagu keane...berkesan jugak, mata da stat cerah, jari jemari da naik seyhhh"...dan ini jugak entri pertama bulan november ye, pada 3 nov...niat haritu baru nak uat entri 1 nov, tak menjadi realiti...takde mood

Post a Comment