::bila mak bedah masuk dapur::

11.02.2010

rasa macam comel plak bila YM guna emoticon tu, hihi..saya rasalah!!kalo tak rasa comel takpe..saya tak kisah, sebab saya cakap saya rasa kan??so bila saya cakap saya rasa saya ne seorang cantik, maka janganlah anda terkesima..cantik itu subjektif okei...tak kisahla kalo saya cakap saya ne cantik, ada guna air liur orang lain tak??ke boleh menyebabkan sel otak orang membaca statement ne mati sekejap??takpee...saya tak kisah, sebab setiap makhluk ciptaan Allah semuanya cantik2 ...hehe, kan??actually self-esteem ne penting bagi memotivasikan dalaman kita, itu adalah keperluan diri, tanpa self-esteem percayalah, entri ne takkan wujud...ececeh, bajet, wakaka=p, buat masa sekarang adalah masa mempersiapkan diri serta mengukuhkan apa yang ada (actually tatau nak sampaikan apa kat sini...huu(--"))...jangan sesekali simpan perasaan tak elok dalam diri kita, jangan cuba seksa diri okei, sekiranya ada sesuatu perasaan yang terbeban, luahkan...sekiranya merasakan kesedihan tangiskan..percayalah, itu melegakan..sekiranya ngah merajuk kena bagitahu jugak tengah merajuk, kalau tak bagitahu macam mana orang nak tahu (err, yee, better bagitahu, tahulah dia nak pujuk camne), kalau segan bagi je pantun...

saya sedang merajuk
saje nak merajuk
tunggu awak pujuk
silalah pujuk

sekiranya dibiarkan tanpa apa2 respon saya bersimpati..wakaka=p, kejam gileww, apapun itu salah satu gurauan untuk mengeratkan silaturahim, en3 ini sangat melalut okei, sebab tatau nak karang apa malam ne, no idea actually, caca merba pun jadilah...haha=p

note: tajuk pun no correlation nga content en3 okei..kata lagi caca merba(--")

Post a Comment