::seluar jeans kesayangan vs ukur lilit paha::

11.03.2010

anda mesti ada some of jeans yang menjadi kesayangan kan??saya??tentulah ada...dan ianya adalah satu2 yang terbaik dari ladylike..hehe, tiada penggantinya...tak jumpa lagi setakat ne, memandangkan bentuk badan saya berjenis pear, maka haruslah berhati-hati berfesyen supaya tidak menampakkan kegemukan yang sedia ada...aiiiya!!ter"mention" la plak..wakaka=p, actually da bagitahu pun lam entri pear tu, takpe...chill dear!!

jeans yang paling sesuai adalah boot cut, sebab nak menampakkan ke'slim' dan ke'modelan' kaki, dan paling istimewa jeans kesayangan saya tu boleh diibaratkan kayu pengukur akan pertambahan berat badan, senang je...kalo nak pakai tak muat, maka terbukti berat badan da naik secara keseluruhan, jika boleh pakai tapi tak leh nak zip, maka terbukti tang mana yang naik berlemak...ehehe=p, see!!easy sgt nak detect mende camne, tak perlu susah nak naik penimbang berat badan...hehe, kan??lagi plak setelah beberapa kes yang membuatkan saya *blushing* terus membuatkan saya perlu beringat sebelum naik penimbang berat badan terutamanya kat shopping complexs...wakaka=p, mencilah kalo teringat, suka je uat mende tak patut secara tidak sengaja..

note: nak cari jeans baru, tapi fulus da takde..huu(--")tunggu gaji bulan depan lah nampak gaya...


Post a Comment