::jimba ria bersama eric leong::

11.02.2010

okei2...tipu....haha, actually nga sapa lagi kalo saya nak keluar, kalo tak nga kawan-kawan, ngan en.azham la jawabnya, kalo tak ngan en.azham nga kawan2 la maksudnya...okei, setiap kali keluar confirm saya banyak makan, kalo tak banyak makan itu adalah tidak benar sama sekali, terima kasih kerana menyebabkan saya gembira tanpa mengambil peduli akan lemak2 yang bertebaran..walaupun kamu cakap tak kisah, tapi saya kisah...ehehe=p. Apa pun, keberanian kamu naik penimbang berat badan saya puji, maaf kerana saya masih trauma akibat kejadian berat paling mahal insiden di tesco hari tu...hehe, maka nya haruslah saya berbangga...haha, terbukti sama-sama makin ligat menaikkan berat badan, insaf-insaflah!! marilah kita sama-sama mengamalkan pemakanan yang sihat..wakaka=p..kita makan sayur2 je, kita jadi vegetarian???bolehkan??haha...haraplah.. berangan je=p


seharian keluar sesama possibility nak naik 0.05kg itu ada kemungkinan nya, saya hanya mengingatkan diri saya supaya tidak terlalu berselera, tapi takpela kan, baru 0.05...huu(--"), actually takleh nak control, s...uhuk2, yee...betul, takleh nak control!!so how??singgah kat restaurant pak engku lunch hari tu, tak sedar amik nasi penuh, actually nak mintak separuh, hampir terhabiss plak tu, err ye ke??hehe...
pastukan...emmm, malas da nak cite, sebab itu semua salah satu separuh punca saya begini sekarang, confident nak dress-up da da jadi kurang bila menghadapi situasi seperti sekarang ini..wuwuu(T_T), makk.. tolong jangan tegur pasal badan saya bila saya balik kampung ye...wuuwuu, mesti mak terkejut(T_T)

    note: tatau nak nasihat diri macam mana, nasihat orang pandai..(--")

Post a Comment