::terkejut dan gembira, baby dah keluar::

11.26.2010

pagi ne pada pukul 6.16a.m terima maesej ringkas dari kawan rapat masa skola menengah, kan gtau ritu saya ada 2 orang sahaja teman rapat, dua-dua cikgu skola, pasangan nya juga cikgu...saya je lah tak berezeki nak jadi cikgu, eh nak jadi cikgu ke?haha...okei, melalut plak pepagi neh, ooo, sambung yang tadi terima mesej ringkas dari jane "kah, aku dah bersalin, baby girl"...erkk what??baru kelmarin dulu terlintas nak call tanya khabar,tapi lupe, tup tup dapat mesej dah dapat baby, terus rasa nak melompat, terkejut dan gembira, bukan apa, sebab setahu saya jangkaan bersalinnya dalam 12/12 gitu...so saya tanya balik, eh awalnya keluar, pastu dia bagitahu, awal 3 minggu awal, tak sempat, baby dah keluar, tak sempat balik kampung...patutlah, hehe, terus senyum sensorang pepagi neh^_^....nasib baik bulan 12 neh balik kampung plak...hoho...tolonglah, aihh, bile ne nak keje, nak kawen...memang ketinggalan jauh ne...cepatnya masa berlalu..

note: mak minah wat nasi kerabu...hehe

Post a Comment