::genap sudah 5 hari diabaikan::

11.21.2010

hari ni genap 5 hari..5 hari diabaikan, terkensot hatiku...begitulah en.azham bila lupa lautan, saya diabaikan secara bersungguh-sungguh olehnya...sampai hati!! terus kayuh basikal aerobik laju2 tanda geram...uhuhu

5hari tak dengar suara ye, dalam tempoh 5 hari hanya 37 mesej diterima...bengkak hati,wuwuwu(T_T)... kecoh la ko, orang len 10 hari suami pergi kursus tak kecoh2 pun..blah la wei,...chill!jangan marah-marah.. saya punya perasaan nak gediks, biarla!...en.azham takde kata pe pun..terus mesej en.azham tanya dia takpe ke tak?.. en.azham bagitahu takpe, lagi dia suka ...haa??nak cakap ape??haha=p..okei2 sila muntah...biarkan saja ayat gediks diatas..wakaka=p, saja je nak suh menyampah kat saya ne(^_*)..

oo ye!nak bagitahu sekarang gelaran baru untuk kak long saya adalah rapunzel, untuk kak chik adalah snow white dan saya pula...jeng jeng jeng!cinderellahati..(sila jangan loya lagi).kenapa gelaran itu?haha=p...takpe2, nanti-nanti terceritalah puncanya...apepun gelaran itu tika bergurau, nak ceria-ceriakan keadaan, haha=p..adam tanya kenapa?hehe..

note : mau mandi, nak hantar rapunzel and snow white malam ne, didoakan dapat rumah baru secepat mungkin...amin

Post a Comment