::selamat pagi::

11.02.2010

ehem2...sampai sekarang masih tak dapat melelapkan mata, camne nak masuk keje ne...huhu..macam???okei macam tengahari je masuk keje...gitulah instinct saya..wakaka=p, buruk perangai...duit da banyak habis minggu ne, semuanya habis kat baju2, baju2 lama da tak bape muat..tu yang tak bagusss!!sangat sedih okei...tak sangka plak bole mengucapkan selamat pagi dalam keadaan yang betul2 pagi...ai mean sambil menunggu matahari diufuk timur menonjolkan diri...tidakkah itu membahagiakan...tapi nampak gaya, macam nak hujan, kelam semacam je, matahari cam nak tak nak je tunjuk diri...(--")


oowhh..tetiba plak teringat kecomelan (err, comell ke??) takpe bagi saya situasi itu comel...masa keluar haritu, en.azham bagitahulah jalan mana saya patut follow kalo nak g keluar bersama kawan-kawan, punya bersungguh suh saya perhatikan signboard and jalan supaya tak tersesat nanti (jalan kat KL memang memeningkan even signboard berlambak, sebabnya signboard tu kekadang mengelirukan, huhu)...sekali, terlepas simpang jalan yang patut en.azham tunjukkan kat saya, tergelak sakan saya dengan perlakuan en.azham...bukan mainlah pesan kat orang, sekali kena u-turn jejauh, kat KL mana ada u-turn dekat2 ye..


note: semoga segalanya selamat....

Post a Comment