::layan hindustan sekali sekala memang feelin' habes::

11.06.2010

okei ter okei..ter"layan" cite hindustan buat sekian lama tak melayannya..Baghban "memang dari awal sampai akhir lah buat saya tangkap leleh " huwa huwa...haha=p, menci betullah, cam hampeh je rasa..hari ni..itu ajelah keje saya, bangun pagi buat apa yang patut kat lam umah ne, layan cite hindustan, then lastnya jadilah entri ne...
pagi tadi en.azham tanya jugaklah apa aktiviti saya memandangkan saya bersantai kat umah je hari ni..saya cakap saya just kemas dapur, masak bla...bla...bla..terus en.azham memuji betapa rajinnya saya (okei sila loya)...terus saya bagitahu en.azham, jangan percaya sangat kat orang perempuan ne, kadang2 berlagak rajin je bila orang tanya ke, mesej ke, konon-konon ala-ala suri rumah terhebatlah katakan...kata ngah mop lantai, padahal terbaring buat taik mata, kata ngah masak padahal ngah bayar makanan beli makanan kat gerai, kata ngah cuci jamban, padahal ngah main game, wakaka=p, memang terbaikk ahh menipu kerajinan itu...bila da kawen baru pecah rahsia, tak pandai masak, tak pandai kemas rumah, tak penah basuh baju...hamekk!! takdelah yang rajin-rajin tu ye...haha=p, terus en.azham terkekeh ketawa...betul tak??? 

okei, pepun hari ni memang santai habess jugak...hihi=p, tatau nak buat apa actually...nak blogwalking masih ketiadaan mood, mood wat entri pun masih suam-suam kuku...hehe, saturday is meaningless...

note: masih panaskan enjin jari..

Post a Comment