::ajak bergaduh, konon samseng!!!::

11.08.2010

kekadang manusia tak pernah bersyukur, tak pernah merasa cukup, tak pernah rasa puas, tak pernah.. apa-apa jela yang menunjukkan kealpaan atas nikmat yang diberikan...oo, statement tu sudah tentulah untuk diri sendiri, sebabnya saya dalam keadaan tu bila lupa...hu(T_T)

pernah sekali, saya tanya en.azham, kenapa antara saya dan dia jarang bergaduh? tak macam pasangan lain, sikit-sikit gaduh, sikit-sikit gaduh..so saya ajaklah en.azham bergaduh, memang samsenglah! konon nya untuk menormalkan keadaan, yelah, asek smooth je kan?takde smooth sangat, tipulah gitu, kalo gaduh pun sekejap2 je, err sehari jugak tak balas mesej n angkat tepom, saya sangat sukar untuk marah, tapi bila da marah..emm, takmau cakap sebab sangatlah huduss gilerr!!sementelah juga en.azham, sukar untuk menunjukkan amarah, julung-julung kali actually!!..selalu jugak saya cakap, time bercinta neh sume baiklah, sume sayanglah, bila da kawen tunjuk belang..wakaka=p..ayat tak puas hati
saya pernah jugak tanya soalan-soalan lazim kat en.azham, adakah dia kaki pukul?(err, saya terpengaruh dengan bacaan majalah yang mengatakan orang yang kurang bercakap ne ada risiko jadi kaki pukul, time bercinta contralah kan, lepas kawen, angkat kaki kat muka, nauzubillah mintak jauh), adakah saya berisiko jadi queen control?(err, yang ne pun terpengaruh ngan bacaan majalah harmoni..haha=p)jawapannya..hanya saya dan en.azham je tahu..haha, cuba tanya pasangan masing2 untuk lebih ilmu...wakaka=p, banyak lagi soalan-soalan lazim lain yang menimbulkan kelucuan jika dibincangkan..hehe

note : komunikasi itu penting..

Post a Comment