::update cam pelesit::

11.25.2010

actually nak letak tajuk update laju-laju, tapi pikir neh niat nak wat entri cam speed max punye, so ubah cam pelesit..bukan ke pelesit tu hantu ahhh?? belasah je lah...malam ne mau tito awal...neh kuciwa punye pasal ayah terlalu jujur cakap saya gemok bila tengok gambar kat pameran cheng ho tadi..hoho(--")...okei mari saya berterus terang... nak wat cam testimonial gitu..dahulu berat saya maintain 45kg namun semenjak menyambung pelajaran hidup sedikit tertekan..ececeh, bajet giler...haha, kadang makan tak menentu..neh cam tipu sebab biasanya makan pastu berlenggang depan tv akhirnya tertidur...bagus ko punye perangai...pastu pipi kembung sebab suka tito siang hari iaitu lepas zohor...jadinya tulah punca chubby melampau..neh ai betlah testimonial paling jujur..wakaka=p, tolonglah!!

oh oh...pastukan nak dijadikan cerita semalam masa tengah ajar mak nak chat nga anak-anak macam mane, biasalah anak-anak bajet dop oversea..padahal seberang sungai petai je..haha=p, saya letaklah satu-satu emel anak-anak mak...sekali turn letak address emel saya "greenapel" mak cakap dengan selambernya," laa asal greenapel, patutnya greenpear"...mak ne!!terus gelak cute gitu...pastu yang rachel ray nanti ahh saya cite lain kali, bukan apa yang tu amat penting isi kandungan nya..haha, bajet gile, rasanya tak pernah lagi entri selama entri tak pernah ada yang penting..okeih...da stat merapu...

note : tolonglah kasihani body mu sayang, hehe...ai try okei,

2 comments

  1. hehe.. naka la mok ika... ami pong gemuk doh loni. huu nok slim gano ni.. aja la ami etep

    ReplyDelete
  2. tulah, tegor gak direct selalu, top cover sungguh...huu

    ReplyDelete