::sibuk nak botox jugak::

11.25.2010

okei, neh bukan nak mengata kat sesapa, nak mengata kat diri sendiri sudah, ahaks...yep...semalam kan tengok make over kat ntv7 pasal seorang wanita yang berumur 46tahun tapi disangka berumur 65tahun akibat appearance wanita itu yang teramat tua berbanding usianya yang sebenar..ohh sungguh sedih, disebabkan pengalaman lampau dengan bekas suami dia hilang keyakinan dari segala segi...eh meleret plak, ne cite pasal orang lain neh...okeih2 sikit lagi nak sambung..dia berfesyen seperti granny, pastukan nak dijadikan cerita...kita related lah dengan diri sendiri plak, bila keluar aje dengan adik-adik confirm saya akan nampak macam mak budak...oohh what da???!!!terus tensen...terus rasa nak apply untuk jadi makeover person lam episode akan datang..haha=p
pic source:vi.sualize.us
pastukan bila orang tanya umur saya berapa, tentu orang akan cakap umur saya dalam 25 tahun ke atas...what da????!!ne bukan marah ye...hehe...pastukan bila saya bagitahu umur sebenar terus bagitahu eh ye ke?betul ke??? what da????!!pastukan bila saya cakap saya anak kedua dari repunzel, makanya akan cakap...lol ingatkan ne yang sulung....what da????!!!ne bukan geram ye...pastukan, pastukan mm saya nak tanya...nampak tua sangat ke saya ne??terover matured lah muka ke?what da???!!!arghhhhh....okei, terus google nak buat makeover jugak...ohh, nanti ada sambungan cerita tentang punggung dan nama greenapel...whatt Daaaa???!!...okei, ini terasa cute plak...hehe=p

note: mau amik budak-budak dua orang tu 

1 comment