::kenapa selalu ada yang negatif??::

11.07.2010

entahlah perasaan negatif, pemikiran negatif, memang sukar dielakkan..tataulah kenapa?sejak sekolah rendah lagi saya merasakan saya payah untuk mendapat kawan..kira orang betul2 sudi jelah yang mau berkawan dengan saya..teringat masa sekolah rendah saya bergaduh kerana berebutkan kawan??what the!!...arghh, bodo nye rasa, kawan pun rebut..macam siot je...terdesak sangat haku...kemaruk wei, kemaruk..ulang 10x (ada orang hangen tak) wakaka=p...memang sengaja ye..

thanks en.azham sebab sudi kutip saya yang terabai ne..(T_T), masa skool menengah pun bole sebut berapa ramai je saya rapat-rapatkan..sadis betul, takpelah..kata ayah takpe takde ramai kawan pun (mungkin ayah nak sedapkan hati saya) yang penting yang sikit tu saya berkawan betul-betul, jaga betul2, saya ingat..sebab saya pernah mengadu kat ayah saya masa dulukala tentang kekurangan saya yang itu..mungkinkah saya sombong?tak pandai berkawan?atau memang dah digitukan..hehe=p..takpelah..Oo, mungkin jugak saya pemalu, haha..panGg tampar diri sendiri, tak tahan ko!!

nak kata tak jeless sikitpun, memang tipulah kan..memang ada sedikit kejelesan, bila tengok rakan-rakan matrik dulu masih rapat antara satu sama lain sampai sekarang, saya? ade la sorang je yang saya still contact, tu pun x-roomates rapatla jugak dulu2, tengok rakan-rakan sekola menengah berseronok lama tak jumpa, saya? ada la 2 orang still contact jarang2 sebab 1 geng masa study SPM dulu, tengok rakan-rakan skola rendah saya still keep in touch each other, saya? adela sorang, tu pun sepupu sendiri(--").....hmm, mungkin salah sendiri menyepikan diri...tak pun memang takde yang sudi..okei, chill dear..kamu tak keseorangan^_^

saya hanya ada mak, ayah, kakak dan adik untuk menceritakan segalanya...see, diorang memang terbaik menjadi kawan saya tak kira apa jua keadaan..terima kasih sayang itu, oO dan juga en.azham..hehe

note: yeayy!!

Post a Comment