::kita tak akan pernah sempurna kan??::

11.02.2010

yupp...kita tak akan pernah sempurna!!titik. tapi ada tapinya kita akan sempurna bila ada yang menyempurnakan kita...ketidaksempurnaan kita akan disempurnakan oleh seseorang, yang menyintai kita setulus hati, tanpa ada prasangka, tanpa ada curiga, tanpa ada batasan kasih, yaaa!itulah yang akan sempurnakan hidup saya...hidup saya penuh rompong dan kekurangan, banyak kelemahan, banyak keburukan namun senyuman dan gelak tawa en.azham tika bersama betul2 membuatkan hati bahagia, en.azham tau tak??saya suka sangat bila kamu gelak2 tanpa ditahan2 depan saya, sungguh berlainan kata2 rakan kamu yang mengatakan kamu adalah pendiam..hehe=P, tipulah kamu adalah orang yang banyak cakap nga saya, paling suka part luahan hati yang mendapat perhatian lebih dari en.azham..kamu tahu tak??saya bahagia...saya berharap kamu tak pernah berubah, even kita bakal menempuh banyak cabaran kelak, saya berdoa kamu tak pernah berubah, menyintai saya, mengasihi saya, tak pernah berhenti untuk memahami saya, saya berdoa kamu tetap begitu kelak, kerana...hanya kamu yang tahu kan??hati ini tetap milikmu...kita tak akan pernah sempurnakan??..

note: adakah ini surat cinta untuk en.azham??anggaplah..haha=p

Post a Comment