::biar saya beri tajuk tu sendiri::

11.14.2010

semalam saya diberi ceramah yang panjang lebar oleh en.azham...mmm, apa tajuknya ye actually??sebab en.azham tak bagi tajuk..i guess yang bersesuaian "sistem kehidupan yang berpaksikan harta benda"... mm, ke cam tak summarize dia punya content? tak pun " niat sebenar dikaburi kepentingan sendiri"..okei whatever la..  hehe, tenkiulah kongsikan ilmu dengan saya ne..banyak terasa okei, ke memang niat nak suh terasa2..wakaka=p murni sungguh niat en.azham..sayang kamu..kita sama-sama beringatlah ye..
pic source : disneytalks.com
okei, habes part ceramah..pagi tadi call saya punya adik..dia da ke KL nak start keje, orang len balik ke kampung nak beraya...kecian..takpe dik, kena biasa-biasakanlah, pasne bila da kawen belom tentu leh balik selalu (balik!!piatkan ..haha=p), ayah mak ada sedikit kecewa & frust jugaklah memandangkan first time tak cukup ahli beraya...takpe, mak ayah kena biasa-biasakan..

harini adik saya tanya saya buat, pelik sebab bangun pagi..saya cakap jadi cinderella je kat umah tersayang ne.. terus dia tergeli diri...wakaka=p...hishh!kamu ne sila behave, ini kakak kamu yang rajin time takde orang, time ade orang, sume nak suruh..okei, terbukti disitu ada keburukan perangai..piat kang!!haha....dan saya telah diarahkan tanpa segan silu oleh budak adam & budak kakak sebelom mereka g skola tadi supaya menjadi driver terhormat mereka karang..ciss!*_*, tengok punya sistem, kakak suruh adik..last-last adik suruh kakak...ape da!^_^..takpe kak ngah bahagia..

Post a Comment