::malam, hujan, makan, tito::

11.21.2010

sangat buruk aktiviti seperti tajuk entri....sape yang buat macam memang tak dayalah nak jaga body...err macam tuan yang buat tajuk tu...haha=p, kite terjah sikit ape bende si greenapel ne melantak memalam hujan-hujan gini sebelom dia jadi sleeping beauty..=P
pss: ini adalah rumpai laut, diimport khas dari sabahan..
actually semua orang tak tergamak nak makan mende kat atas tu, mak saya pun tak rela, mungkin rupanya yang sebegitu..tapi asal saya tergamak makan plak..(--"), terus rasa diri cam alien...
pss: ne pizaa tuna buatan snow white..memang dia terer...saya terer makan sahaja ye...grrr
saya tak pernah pandai nak buat doh dia, sebab tak pernah cuba buat..haha..
pss: ne pulak menu rapunzel yang buat, memang hotlah i cakap u...saya??makan lagi..haha=p
oo, baru tahu cara sebenar nak buat, sebelom ne silap, patutlah ayam je leh makan...huuu, ingatkan habes tiga menu tu da boleh masuk bilik..sekali ayah buat balik satay la plak...takkanlah tak makan kan?padahal boleh je makan esok pagi...tapi yelah kan...heheh
pss: satay baung...
oeki, cukup empat menu makan (untuk makluman saya makan sikit-sikit je setiap menu, apedehal nak maklum?ehehe..saja nak bagitahu)

note : okeilah..babai, nite

Post a Comment