::bananaboat vs steamboat::

11.05.2010

hurmm...tatau nak taip apa actually, terlintas plak nak naik bananaboat..namun orang macam saya ne sungguhlah tak layak nak naik mende macam itu, gayat okei, ditambah-tambah plak dengan tak pandai berenang..haraplah!! tapi bananaboat tu sangat comelkan..bagi seposen pun saya takmo naik...tak akan la kot...tapi musim banjir cam gini amat sesuailah kan naik bananaboat jika sapa-sapa yang nak main air tu...tiba-tiba rasa kecut perut lak...oii, serun-gerun!!...(--")


makan steamboat lagi nikmat yee!tak caya tanya eni dan salihah...hehe=p, sampai tak terlarat nak makan.. memang berbaloi, first time g ngan en.azham haritu tak reti lagi nak bajet ruang2 kat perut macam mana, tambah plak kelam kabut sebab  nak g jumpa ayah kat quality hotel, kali ke-2 g kat flaming steamboat tu rasa berbaloi lah jugak...hehe=p, penuh jugak perut dibuatnya..harga memanglah berpatutan ye..
pss: pic sebelom makan takde, sebab sume da lapor...haha=p


thank you kat cik eni, sebab ajar saya makan ketam...pasne takle da bermanja2 nga en.azham suruh dia buatkan isi ketam tercabut dari kulitnya, kena buat sendiri da...ingat takmo bagitahu hal tu kat dia...tapi ter"bagitahu" jugak sebab teruja...huuu(--")..
pss: masih teruja(-_-)
pss: okei, no komen!!jangan komen!saya tahu saya berselera...(--")

note:senyum lagi..

Post a Comment