::ehem..awak seksilah!::

11.09.2010

ish menyampah betul la...apa yang ditengoknya tak tahulah..seksi sangat ke macam ne??!sambil melihat diri sendiri..perempuan dalam apa sekali sekali pun tetap akan nampak seksi...haha, tak caya tanya kaum adam.. err silap ea??..asal saya nampak orang perempuan pakai baju kurung lengkap pun masih nampak seksi...haha=p, tak tipu..pada pandangan mata sayalah...pada pandangan mata orang lain, saya tak tahulah kan... semua benda nampak cantik je, nampak seksi je..wakaka=p
pisc source: http://www.ehow.com
ingat lagi istilah seksi untuk si kaum adam, dulu masa zaman skola menengah saya masih "cepolot/bolokss" ore kelate oyap.. atau pun tika  "messy age", tika pemikiran tak bape nak matured lagi..(--") even now masih ade childish tu..masih ingat perbualan dengan teman rapat, dia cakap kalau nak cari pakwe ke, suami ke, dia nak yang berlengan seksi, errkk??saya terkedu masa tu, terus imagine lengan pakai spender..then saya tanya macam mana tu?nak tahu macam mane lengan tu seksi? terus die bagitahu lengan yang cam berotot gitu..wahh!! tetiba saya teruja..oo macam tu seksi ea..sambil dua-dua terkekeh ketawa kelucuan dengan gelagat sendiri...

teman saya pun tanya saya balik, kamu macam mane?nak cari yang macam mane nanti?...terus saya terdiam, memikirkan jawapan yang rasional..haha, agakla!!then saya cakap saya tak kisah yang macam mane pun, yang penting sayang/cinta saya, jaga semayang, hormat orang tua..muka tak hensem pun takpe, dia macam macam tu pun da kira seksi habess!!tergelak-gelak kami berdua...
sambung teman saya lagi, ha'ah ye gakkan? kalo hensem je bukan boleh buat beli beras pun?? erkk?? sekali lagi saya terkedu..nape plak?sabit apa ngan beras??jawab teman saya, yelah kalo muka hensem/macho sekalipun tapi kalau malas kerja, tak bertanggungjawab buat apa? nak beli beras bagi makan anak bini macam mana?? cuba ko imagine, ade ke orang nak bagi beras kat laki macam tu, dop laung-laung...wehh, aku hensem, aku macho, bagi beras secupak dua nak bagi anak bini aku makan!!ada orang bagi tak agak2??tergelak terkekeh lagi kami berdua..owhh, sangat melucukan kenangan itu....

dan sekarang saya boleh katakan apa yang teman saya cakap ada betulnya, tapi kan, lelaki sangat seksi bila pakai kemeja, bila lengan kemeja tu dilipat-lipatkan..tambah plak dengan pakai vest, auchh!!seksi habess...wakaka, en.azham tak suka pakai macam tu, dia cakap tak sesuai tuk dia sebabnya....hmm, takpe sayang, boroi sikit pun seksi jugak...hehe=p, betull tak tipu...uat muka suci^_^

note : giler seksi..haha=p

Post a Comment