menu
Pages
Home
Blog
Home
_About
__Resepi
__Cerita Mak-mak
__Tips and Treat
_Shop Online
_Contact
_Cerita Detox
Ika Share
Powered by
Blogger
.
Follow Us
Recent Post
Top Social
Writing is therapy
No one can tell your story, so tell it yourself. No one can write your story, so write it yourself.
menu
Pages
Home
::tetiba plak kena study::
11.12.2010
humm..leceh jugak rasa nak study-mudy ne...ingat senang ke nak fokus...haha=p...okei sekarang fokus
About Me
Being Mom to 6 kids, Love nature, cooking and writing. ADVERTISING | REVIEW | SPONSPORSHIP email:greenapel86@gmail.com
Main Menu
Popular Posts
Kelamai Gopeng Sedap dan Klasik
Sejak jadi orang Perak lagi kukenal Kelamai ni, masa mengandungkan si Hajjar mengidam nak Kelamai, makanan klasik dan tradisi ni memang paya...
Kedei Kupi Cherok Sungkai
Korang pernah masuk kedai, terus mai segala mala nostalgia terkumpul dalam memori mengulang kembali 'rasa' yang tersimpan dalam kort...
Sentosa Villa Taiping
Alhamdulillah boleh balik Taiping. Lama betul rasanya tak balik sini, bukan kampung aku tapi this is place you should keep coming for calm s...
Healthy is Wealthy
Dr Zubaidi Hj Ahmad Menulis
NASI UNTUK PESAKIT METABOLIK
AktifOtak.com
Kenapa Batu Hempedu Masih Ada Walaupun Dah Buat LGBF?
NEUROVERSITI
Diet Gluten Free: Trend Makan Sihat atau Sekadar Hype Semata-mata?
Hafiz Sulaiman
Sindrom Usus Sensitif (IBS) Bahagian Satu
Dr Suri Roowi
Penafian Pembabitan Dr Suri Roowi Dengan Produk Cellcode
Masyarakat Kena Tahu
SEGMEN DOKTOR KANTOL: Memalukan M3 & FMS! Dr Pakar tidak reti bezakan vaccine insert.
Show 5
Show All
Inspired Me More
Modern Mum's Thingy
CUKTECH Introduces Intelligent Cooling and Fast-Charging Solutions for Modern Lifestyles
Azlinda Alin Malaysian Parenting Lifestyle Beauty Blogs
HUAWEI MATEPAD AIR LAUNCHES AT RM3,999, REDEFINING PC-LIKE AI PRODUCTIVITY WITH ULTRA-THIN DESIGN
walk on wings, tread in air
GreenAard: Low-carb/keto boleh buatkan LDL naik to some people.
CikguNorazimah
Karnival kokurikulum SMKTPG 2026
Ainul Mustafa
10 Tanda Badan Rosak Selepas Bersalin?
VANILLA FREAK
Long Weekend
SIS HAWA DOT COM
Siapakah Ahmed Al-Ahmed? Wira yang Menyelamatkan Nyawa Dalam Serangan Tembakan Sydney
khalisahazrina.com
Shopping Baju Raya di Butik Jamilah Johor Bahru
Beauty dan lifestyle
Test
Blog Adianiez
Salam Pembuka Bicara Tahun 2025
Kisahsidairy.com
Makan Malam di Olive Musicafe Kampung Nong Chik
Mimi Azirah
Persiapan Hari Raya | Skincare Moisturizer Terbaik yang Patut Ada untuk Kekal Cantik Berseri di Pagi Hari Raya
A Travel, Beauty & Lifestyle Blog
Datuk K Bangga Anak Lelakinya Berjaya Selepas Ikuti Kelas Azizan Osman
Show 5
Show All
To Travel is to Life
Tinywanderer
Travelog Helda
Backpackerz
timetravelafif
azziamd1
Featured
Art Berat Adik Beradik
Hari jumaat ni mulalah aku hati tisu, habis berpeluh satu badan, dok sesaja belek album tertengok gambar ni. Masa awal minggu balik dari Umr...
Archive
►
2026
(27)
►
August
(3)
►
July
(7)
►
June
(4)
►
May
(1)
►
April
(4)
►
March
(1)
►
February
(1)
►
January
(6)
►
2025
(58)
►
December
(4)
►
November
(5)
►
October
(5)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(8)
►
June
(8)
►
May
(5)
►
April
(3)
►
March
(3)
►
February
(6)
►
January
(8)
►
2024
(54)
►
November
(2)
►
October
(3)
►
September
(3)
►
August
(8)
►
July
(3)
►
June
(4)
►
May
(10)
►
April
(8)
►
March
(4)
►
February
(5)
►
January
(4)
►
2023
(84)
►
December
(1)
►
November
(15)
►
October
(15)
►
September
(9)
►
August
(18)
►
July
(5)
►
March
(8)
►
February
(4)
►
January
(9)
►
2022
(29)
►
December
(2)
►
November
(10)
►
October
(5)
►
February
(7)
►
January
(5)
►
2021
(35)
►
July
(1)
►
June
(1)
►
May
(2)
►
April
(6)
►
March
(21)
►
February
(1)
►
January
(3)
►
2020
(72)
►
December
(1)
►
November
(13)
►
October
(16)
►
September
(15)
►
August
(10)
►
July
(7)
►
June
(6)
►
April
(1)
►
March
(3)
►
2019
(14)
►
October
(4)
►
September
(1)
►
July
(7)
►
April
(1)
►
March
(1)
►
2018
(18)
►
December
(4)
►
October
(4)
►
September
(4)
►
July
(2)
►
February
(1)
►
January
(3)
►
2017
(10)
►
December
(2)
►
November
(1)
►
August
(1)
►
April
(6)
►
2016
(24)
►
September
(1)
►
August
(1)
►
July
(1)
►
June
(1)
►
March
(9)
►
February
(9)
►
January
(2)
►
2015
(28)
►
December
(1)
►
October
(5)
►
May
(3)
►
April
(9)
►
March
(4)
►
February
(2)
►
January
(4)
►
2014
(42)
►
December
(3)
►
November
(3)
►
October
(1)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(2)
►
June
(2)
►
May
(2)
►
April
(4)
►
March
(6)
►
February
(3)
►
January
(13)
►
2013
(52)
►
December
(3)
►
November
(2)
►
October
(8)
►
September
(8)
►
August
(3)
►
July
(6)
►
June
(2)
►
May
(7)
►
April
(2)
►
March
(5)
►
February
(3)
►
January
(3)
►
2012
(89)
►
December
(4)
►
November
(2)
►
August
(16)
►
July
(6)
►
June
(9)
►
May
(7)
►
April
(10)
►
March
(6)
►
February
(9)
►
January
(20)
►
2011
(283)
►
December
(14)
►
November
(10)
►
October
(19)
►
September
(26)
►
August
(24)
►
July
(17)
►
June
(6)
►
May
(19)
►
April
(18)
►
March
(19)
►
February
(18)
►
January
(93)
▼
2010
(460)
►
December
(117)
▼
November
(83)
::entri terakhir di bulan november::
::eh, adakah silap tengok??::
::hoyyeh misi diet bermula::
::repunzel memang superbest::
::A bad habit uncontrollably::
::punca kegemukan melampaui stress::
::tak sedar dah terlebih genap::
::cerita sedikit basi::
::entri hangat-hangat putu ubi::
::rasa nak jual balik tiket::
::terkejut dan gembira, baby dah keluar::
::logika dan magika::
::pameran cheng ho, jumpa pahlawan degil~part 3::
::pameran cheng ho, jumpa pahlawan degil~part 2::
::pameran cheng ho, jumpa pahlawan degil~part 1::
::update cam pelesit::
::sibuk nak botox jugak::
::panas hati + menggelegak::
::pesan mak bila muak tengok asyik makan::
::sesuatu yang tidak pasti-pelangi itu tidak kekal::
::tetiba terfikirkan hal itu::
::contradiction of greenapel not different identity::
::tiada aktiviti melainkan melepaskan batuk dibant...
::malam, hujan, makan, tito::
::genap sudah 5 hari diabaikan::
::bila dilema menjelma tanpa dipinta::
::bermalas-malasan bukanlah alasan untuk malas::
::sibuk da takde da, raya da habes::
::sibuk je memanjang::
::jalan mula lah nak jam::
::wishlist for anniversary::
::jual mahal-mahal memang berbaloi-baloi::
::jangan tegur vs jangan pandang belakang::
::cara mengetahui tahap kegelian@ kejijikan anda::
::biar saya beri tajuk tu sendiri::
::nasi lemak sotong bilis::
::Indahnya Hidup Dengan Dugaan#III::
::tetiba plak kena study::
::jangan jadi bodoh di jalanan::
::sekarang buat resume::
::perkara pertama harus selesai::
::time ne jugak nak bersungguh::
::tak seronok bila dikampung::
::cik pram yang wangi::
::ehem..awak seksilah!::
::Indahnya Hidup Dengan Dugaan#II::
::soal status sudah tidak menjadi masalah::
::ajak bergaduh, konon samseng!!!::
::masih tertunggu-tunggu masa yang elok::
::kenapa selalu ada yang negatif??::
::tak menyangka ada yang sudi::
::sebelum tidur pun mau jugak??::
::wadafak, apakah itu??::
::sokongan itu perlu untuk semangatkan diri::
::winter sonata menyelubungi diri::
::Indahnya Hidup Dengan Dugaan#I::
::perasaan macam tu datang lagi::
::layan hindustan sekali sekala memang feelin' hab...
::muka diabaikan sekian lama::
::baru perasan hari ni hari jumaat::
::bananaboat vs steamboat::
::hari semalam dalam lipatan::
::penyesalan yang berbaloi::
::letih baru hilang::
::seluar jeans kesayangan vs ukur lilit paha::
::fakulti~bila nak habis::
::rindu itu bermakna::
::lidah~sedap hanya tika berkata-kata, ekor plak?::
::erk?? bentuk gigi pun ada makna::
::tidak patut samakan bontot dengan buah tembikai::
::bila mak bedah masuk dapur::
::azam itu membara::
::selamat pagi::
::jimba ria bersama eric leong::
::bulan satu satu::
::frust bila first impression silap::
::nak belajar memakai::
::kopi kesannya tidak terjangka::
::kita tak akan pernah sempurna kan??::
::lipton itu menyamankan::
::domino pizza story::
::banjir itu bencana tapi ada juga nikmatnya::
::ambil mood untuk berblog::
►
October
(80)
►
September
(30)
►
August
(24)
►
July
(22)
►
June
(34)
►
May
(3)
►
April
(5)
►
March
(16)
►
February
(17)
►
January
(29)
►
2009
(21)
►
December
(21)
Top Social