::contradiction of greenapel not different identity::

11.23.2010

okei mari membincangkan perihal diri sendiri..entahlah kadang-kadang merasakan ada dua identiti diri, dirumah lain di luar rumah lain, ai mean bukanlah hipokrit..perihal perangai dan gelagat yang berbeza..entah saya pun tak faham diri sendiri...rasa sebelum ini entri pernah dibuat tentang diri...

kadang-kadang merasakan saya orang yang berbeza...dengan kawan-kawan saya tak pernah menunjukkan yang saya garang, malah contra, jarang untuk marah..eceehh,asal perasan ne...ya perasan kan hal itu!! namun dirumah saya amat pasti sepupu sepapat mengenali saya sebagai seorang terlampau garang, sepupu-sepupu kecik memang takut untuk dekat, saya dikenali dengan identiti yang terlampau menakutkan...muka seakan-akan harimau betina yang lapar tika marah..haha=p, seriously...mak-mak sedara belah ayah dan mak pun perasan akan hal itu...haha, saya sangat tak suka orang memperkecil-kecilkan keluarga saya malah saya sekalipun, muka saya terlalu jujur untuk mempamerkan perasaan tak suka, menyampah meluat dan segala bagai jenis muka, atau pun bermuka-muka...sorilah muka tak pandai nak tipu feeling diri sendiri, terus tunjuk..haha(gelak jahat)
dengan en.azham, i'm sure that i showed da true colour of me, whatever...terima seadanya dalam konteks melalui kata-kata memang mudahlah dikatakan, dari segi hati hanya Allah yang tahukan??

note ; tetiba lak terfikir balik lepas melepaskan amarah tadi...huuu(T_T), rasa annoying kat diri sendiri...

Post a Comment