::tak menyangka ada yang sudi::

11.07.2010

eheh...malas nak cakap apa, ada jugak orang sudi ajak saya keluar even saya da diprotes...wakaka=p, layan by time BEP...even ter"kecil hati" saya tak kisah, saya lah yang kecil hati tu okei, kecil hati yang tidak bersebab, bole tak??kira macam saje nak berkecil hati^_^
takdelah..actually pagi ne rasa nak check tiket, rasa berdebar, selalu je takut terpulun mata salah tengok tarikh balik...haha=p, ada sape2 nak jumpa saya ke tak nanti balik kg ne?kemaruk okei...kemaruk.... wakaka=p, actually ada juga orang yang tak suka perkataan tu okei, kes'ot hati ore kelate oyap...hoho!! lantak la...sebut lagi 10x...wakaka=p, mengom takde keje(--")

ingat peristiwa dalam kuliah tika matrik kedah dulu, subjek ekonomi amat menakutkan disebabkan lecturer yang terlampau garang..kegarangan nya sehingga menakutkan semua student sehingga tak ada seorang pun yang berani merendahkan skor dalam subjeknya..memang terbaiklahh!!sehingga sekarang saya berharap boleh jumpa balik lecturer saya tu,hehe..harap okei!...lagi satu perkara yang melekat lam ingatan kes pasal babi..haha=p, hoh!!baru ingat nama, en.Ismadi lecturer saya tu..ade time dia mengajar tetiba dia cakap, dia pelik kenapa orang-orang tua terutamanya belah pantai timur larang anak-anak dari sebut babi..dia tanya kenapa? ada masalah ke sebut babi?terus dia sebut babi 10x tanpa henti...wakaka=p, memang gelak tak hengat la budak2 lam kuliah tu...tak boleh blah gaya en.Ismadi sebut babi tu, feeling habes!lastnya selepas sebut perkataan tu dengan sepenuh hati secara berterusan, dia tanya dengan nada sempoi, haa ada masalah kalau sebut begitu??wakaka=p, mencilah, orang garang ne ada juga kelakarnya kan..saya teramatlah suka kelas en.Ismadi tu, ececeh..baru sekarang nak mengaku..(err, macam pelik je statement, ye ke kelasnya..haha), mesti da kawen en.Ismadi, barape orang anak da agaknya??melamun.


note : sedap juga lagu "need you"Travie McCoy.

Post a Comment