::sokongan itu perlu untuk semangatkan diri::

11.06.2010

hehe, rasa nya da banyak entri-entri dulukala menyatakan punca kewujudan blog ne..apa-pun dalam banyak-banyak mende, sokongan dari en.azham untuk saya berblogging betul2 membuatkan saya teruja..ingat dulu2 masa saya memang takde mood nak berblog, hanya 2,3 entri sahaja terhasil, en.azham tertanya-tanya kenapa takde entri..see dia memang pembaca setia tulisan saya..thanks sayang!wakaka, konon gilerr ko, padahal time tu baru 2,3 bulan amik bidang terjun ke blog ne..haha=p..buat malu je!
ingat lagi tika saya deletekan URL tu kat page dia, terus dia sibuk tanya kenapa delete..sibuk jugak dop tanya kenapa saya privatekan blog, sibuk tanya if takde entri terbaru, paling suka bila saya cakap nak delete blog, en.azham tanya balik dia nak buat apa petang-petang after balik keje kalau tak baca blog saya..haha=p (sila berpaling tak tentu arah & buat tatau), terus tak jadi delete, hehe...thanks ye en.azham, saya tahu kadang-kadang2 ada entri yang tidak menyenangkan kamu..tidak tertahan kekadang jari-jemari ne tekan keyboard lappy ne tanpa mengira apa isiannya, kekadang jujur sampai melukakan..(--")kekadang tak sepatutnya sampai mengundang ketidakselesaan hati...kekadang tak perlu sampai mencalarkan.. mengharapkan ada juga yang mengerti..okei, nak stop sebelom melalut..hoho=p

note: ishh, macam tau2 je sebut nama dia, terus sampai mesej...(--")

Post a Comment