::pameran cheng ho, jumpa pahlawan degil~part 2::

11.25.2010

actually tatau nak cakap hape...sebabnye boleh dikatakan pameran cheng ho yang diadakan pada 21-26 nov kat perkarangan stadium kelantan memang mendapat sambutan yang memang perth australia perghh...hangat dan hebatlah sambutannya...kenapa boleh tergamak cakap macam tu? 
pss: ralit tengok apelah budak adam...ee geram geram
sebab saya melihat sendiri akan kerakusan pelawat-pelawat meredah segala product dan segala jenis barang yang dipamerkan sehinggakan khemah kedua yang saya g jengah dah takde ape yang tinggal...kebanyakan booth da kosong and ai bet memang dah habes product nak ditayangkan kecuali barangan yang certain people je suka, yang artificial punya...saya tengok bolehlah...beli???haraplah...baik beli baju ke, beg ke, kasut ke...lagi berseni...ahaks=p, 
pss: tatau nak beli apa, terus beli minyak kelapa dara..uu mai, bajetlah...haha
pss: neh dirham dinar...mmm whateva
bila tengok gambar yang ne, ayah tanya kenapa tak beli??ehh...saya tergamam, bukan dia pamer je ke, mane boleh beli kat situ...saya agaklah...agaga=p, tatau pun..ahaks

note: kesimpulan dari ayah, saya nampak gemok lam gambar...hoho(--")

2 comments

  1. tapi takde pe yang tinggal dah...hehe, g la ami, best, hehe, arini last day

    ReplyDelete