::soal status sudah tidak menjadi masalah::

11.08.2010

terjerut terkejut saya okei, baca kosmo tadi..hehe, so sekarang wahai kaum adam dan hawa, bolehlah proceed ngan diri sendiri, status itu bukanlah satu masalah lagi, buat yang bujang terlajak...jangan risau, buat yang masih single-mingle juga jangan anda risau..sekarang ada jugak kaedah yang pelik cenggitu yang boleh menukarkan status dari single, bujang, engaged, da kawen kepada kawen...ish ish!!

buat yang dah kawen jangan anda kecewa kerana melalui perkahwinan kedua, ai mean sama-sama bermadu, sebabnya masing-masing dah kawen ngan diri sendiri, kihkih=p, macam-macamlah dunia sekarang..memang takde keje gamaknya..kalaulah macam saya ne maknanya, awal-awal lagilah saya dah berkahwin rupenye ye, yelah...kawen dengan diri sendiri...masakan tidak, saya cinta kat diri sendiri, saya sayang diri sendiri, cuma saya tak buat majlis formal je...haha=p


mari fahami maksud kahwin : Maksud perkahwinan ialah akad yang menghalalkan di antara lelaki dengan perempuan hidup bersama dan menetapkan tiap-tiap pihak daripada mereka hak-hak dan tanggungjawab. Dalam erti kata lain, suatu akad yang menghalalkan persetubuhan dengan sebab perkataan yang
mengandungi lafaz nikah, perkahwinan dan sebagainya.

note : asal lately banyak cite pasal kawen??..haha=p

Post a Comment