::salesgirl amoi banyak cakap::

11.03.2010

baru ne after menyinggah kat sunway, terus ke bukit tinggi plak, saje nak menambah lenguh kat tapak2 kaki ne..huhu...sangat tak suka bila en.azham ajak temankan dia g ke lot optometry tu, huh..sebokk je salesgirl amoi tu, taula friendly, saya malu tau asek2 nak tegur saya ne, hehe=p..actually, masa first g lot tu nak survey mata kedua en.azham je..so at last beli jugak kat situ, macam pernah cite kat entri sebelum ne, ke tak pernah??salesgirl amoi tu ingatkan saya ne wife en.azham masa dop tengah bagi pendapat masa en.azham tengah mabuk nak pilih yang mana satu mata ke-duanya...hehe=p, siap cakaplah wife en.azham pandai pilih (saya berkenan mata ke-2 yang paling mahal,en.azham pun berkenan sama, nampak smart kalo en.azham pakai) mana tak suka nya amoi, dapat komisen lebihla agaknya..huh!!sampai sekarang amoi tu akan tanya pasal saya kalo en.azham g sensorang kat lot tu..kalo saya ada, tak lain dan tak bukan banyak soalan lazimnya..rimas tau, takpela amoi, amoi memang bagus, peramah...hehe, saya sangat tak suka ye en.azham singgah kat lot tu(pergi situ untuk free service je tiap2 bulan cuci mata ke-2nya tu) ...haha=p, tapi kenalah teman jugakkan...kan en.azham kan??hehe=p 


kalo dapat free glasses kat saya satu pun da okei, amoi nak cakap banyak pun saya tak kisah da, bagi yang macam ini pun okei je..hehe
hehe, beranganlah...
okei berangan lagi
see, nampak perbezaannya kan??ehehe..ini adalah gambar feberet saya..ehehe, sukala tu..

note:mau kawen...haha=p

2 comments

  1. nok kawen jugop. huuuu


    p/s; ika.. nanti letak 'follower'.. ami nok follow blog ika :D

    LB tu iklan leaderboard yang khas ada kat bahagian atas blog kita. join la nuffnang, ika. best ^__^ ini bukan mlm. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe, kan...memang ase gediks sangat nak kawen ne...wakaka=p, ha'ah nampak cam best s'sgt ami dop dpt income, mane nak dapat cam gitu...hehe,kita susah2 dulu pun takde plak dpt camtu, kiki, bole tak banding kan dengan pengalaman dulu..haha, jahat

    ReplyDelete