::Terlalu mengikut arahan kah?atau memang dah tak tahan?::

1.08.2011

okei satne saya mesej en.azham suh tidur awal sebab dia nak drive jauh..sekali pastu terus tak ber'balas'...kira mesej gitu, terus en.azham tutup mata agaknya lah...kalau tipu memang nak kena masak bubur pulut hitam lah kat ku nanti....grrr...heheh=p...memang dah ngantuk sangat agaknya....kena berprasangka sentiasa baik...haha=p, tu pasal tajuk kat atas jadi macam tu...hehe...sepatutnya saya pun dah kena tutup mata, tapi apehal entah tak boleh nak tutup lagi..tak pasal-pasal buat post ne....satne g jenjalan jenguk rakan-rakan alam maya...dah ramai yang tukar status....congrates ye...owh!tetiba saya rasa menggeletik nak tukar status jugak <--tau apa itu geletik? kalau nak explain tu, dia macam ulat mulong, ee geliiiiinyeee...pastu letak ulat tu lam kuali panas yang tanpa minyak, tengok camne dia punya reaction...haha, memandai je haku...eeiiyuuu, asal g sentuh cite pasal ulat neh...geli wehhh(--")
pss: takde kaitan pe2 dengan gambar...saje nak tempek(--")
eh, tetiba baru perasan lari topik!eh...ko ada topik ke sebenarnya?...hehe=p, takde!ne sume merapu aje...haha, cian yang baca, abes satu perenggan, padahal takde pe pun nak cite...adehh...rasa nak pelempang diri sendiri...eh nak tolong lempang jugak ke?tak payah!tolong buat lempeng kat saya, nak lah jugak...okeilah...jadi cam  ntah apa-apa dah..baik saya stop...gud nite sume

Note: Doakan hubungan saya ngan dekan baik, saya sayang dekan...haha, tetiba aje...mangkok betul!

4 comments

  1. sugar2 kapas strawberry: hehe..tahnks=D


    mentari senja: tang mana yang jelas pinggan mangkok tu..sila jelaskan...haha=p


    cik shiqah: tido lena semalam...hehe=)

    ReplyDelete