::Day 27 – What kind of person attracts you?::

1.22.2011

pic source: surefireformulaforsuccess.com
eh...asal rasa excited lebih nak jawab soalan ne...haha=p. memandangkan saya jenis yang simple...err ye ke? abaikan! maka saya rasa saya suka orang yang cool, ai mean act dia tak dikontrol-kontrol..biasa-biasa, tak kontrol ayu, tak kontrol macho...hehe...yup!

memang diakui saya sangat membenci perokok...busukkkk! okei yang merokok tu jangan terasa plak, busuk maksud saya bukan masam ke, hangit ke, ai mean busuk rokok tu!... whatever...

pastu suka sangat tengok person yang jaga dia punya penampilan...ai mean tak payah lah berkot, bertali leher bagai...cukup je nampak kemas dan bersih!done... eh...jap lelaki pakai baju melayu lengkap dan kemeja nampak macho je kan?!hehe...gatall...betullah...serious ne!...

pastu jenis orang yang mementingkan urusan DIA dahulu even dalam berseronok atau sibuk...so sweet! Disitu nampak kan tanggungjawab diri sebagai hamba DIA amat didahulukan....penting sangat tu, kalau part yang tu dah tak jaga, camne nak jaga tanggungjawab yang lain..(-___-). 

Sense of humour juga salah satu kelebihan bagi saya. Kadang-kadang dalam komunikasi sense of humour membantu dalam mengeratkan hubungan. Tak naklah kaku sangat sangat or skema...haha=p

last..i think moderate in everything, ooohh...and really last point, terima kita seadanya tak kisah lah sebagai kawan ke, teman ke, member ke, whatever...tak suka orang yang suka judge kita sesuka hati before kenal kita..dah lah..lebih-lebih plak jawab soalan ne...(-___-)


Note: projek 30 hari

5 comments

  1. katakan tidak utk merokok :P

    berbaju melayu nampak suci. hehe :D

    sense of humor 2 harus ;)

    moderate in evrything. cool owh :)

    ReplyDelete
  2. saya suka yg adew sense of humor..
    psti gelak je slaloo.dan akan awek muda..
    =)

    ReplyDelete
  3. Zeri Safeera: hehe...kan? kan?=)


    Chenta: setuju jugak=)

    ReplyDelete