::Penangan bola sepak~hangatkan cinta:

1.11.2011

Tajuk buat diri sendiri loya!(--'').Actually tadi boleh dikatakan first time buat gitu and never happen again...i swear!ecehh...cam lebih-lebih plak...disebabkan betapa coffee ku tak boleh nak tinggal, konon cakap tadi mungkin tak minum coffee sehari dua...haram menipu!eh...apesal ko ne? ayat satu pun tak faham...grr. Okei tadi buat perkara yang tidak sepatutnya bila keinginan minum nescaffe dilunaskan namun disebabkan coffee-mate takde, pegi bantai letak susu Anlene dalam nescaffe..(-_-). gilerr tak sedap!dilarang meniru aksi yang tidak senonoh tersebut...adehh, tak faham betul... sel otak menggelupur ke hape ko buat action macam tu?grrr...mari abaikan!
pic source: flash-screen.com~ saya tak minat david beckam...hehe=p
Teringat peristiwa petang semalam bila saya men"fhewwitt" kan en.azham via mesej bila saya terkagum melihat dia main bola sepak...tengok melalui video je pun!tak payah lah nak buat teruja lebih...haha=p..kenapa ahh en.azham sorok aksi dia main bola?biasa en.azham gitau saya dia main game bola aje kat dalam komputer zaman universiti dia dulu<--perlu ke mention, pastu terkantoi sekali en.azham saya suka main game bola sepak, adehh?
(-_-)... alih-alih saya tengok en.azham main bola depan saya ai mean dalam videolah bersama rakan se-U en.azham kat tepi pantai di Mersing, kira depan mata lah jugak. Maka saya terkejut dan gembira dan teruja dan ko boleh blahhh...ko tak pernah tengok orang main bola ke weii?...errr, pernah!pernah!okei kita ubah topiklah...nampak sangat teruja tak bertempat...huhu(T_T).

Note: wuhuuu<---tiada motif!harap maklum..ini autopublish!^_^

5 comments

  1. huh?? na jadi pemain bola sepak eah?? siap cinta2 g heheh

    ReplyDelete
  2. salam, hye.. ;)

    sy lak xblh mnum sgt nescafe.pning.tp nescafe tin yg mocha kot name dia sedap.kdg2 mnum. :)

    ReplyDelete
  3. mentari senja: ye..ye...nampak macho je kalo org laki men bola...ahaks=p

    nuruladhar: =)

    dayah snow heuka: taklah, tengok orang main beach ball aje kat tepi pantai..tu pun dah tersedak...haha=)

    Muhamad zaki zafir: w'salam..hye, owh!saya yang instant tu buat pening, kalau buat manual sendiri, tak peninglah pulak<--asal pegi bagitahu plak, adehh...hehe=P

    ReplyDelete