::Blog Aku, Bukan Privasi Lagi::

1.10.2011

waa, meaning sangat tajuk segmen pun...dah kalau semua benda dah diceritakan dalam belog...privasi nya g mane?enggak ada kan? tak payah nak berindon lah...geli wehh... haha=p..mari meneruskan segmen Blog Aku, Bukan Privasi Lagi ne.. cuba menyeronokkan diri sendiri(-_-)..i'm try, agogo (sambil lompat!lompat!)...Syarat & terma <--sila klik

Describe belog saya?
Pada pandangan mata saya, saya masih tak puas hati dengan header belog saya, masih tercari-cari nak design header sendiri macam mane...mmm, takde idea..eh?lari topik ke...hehhe=p, belog ne banyak cerita pasal diri sendiri, ada yang betul, dan ada jugak saya buat simpang siur, ada yang merapu, dan ada jugak yang kurang merapu...eceehhh(--"), pastu belog ne jugak ada yang buat orang menyampah, i guess?(-_-)...sebenarnya saya yang menyampah kat belog hudoss ne...wuwu(T_T). Apapun ia telah berdaftar, nak tak nak saya kena layan jugak belog ne...alasan!hehe...itu jelah..err, terlebih dari simple (Simple is the best)...so takde yang best(T_T)...

Saya dengan rasminya men"tag"kan segmen ini kepada

Note: Yang lain kalau nak buat segmen ne boleh aje, ikut syarat n terma, tarikh tutup 5 Februari 2011, kalau takde idea nak buat entri, segmen dari geng-geng blogger amat membantu...thanks=), eh kantoi!takde idea rupanya....haha=p

6 comments

  1. wowwww u tag kan kat sy ? hihi.. suke suke... yeahh..

    ReplyDelete
  2. mentari senja: ye ye...wat jgn bwat derkkk..hehe=)

    ReplyDelete
  3. k-Own: yup...secara rasmi tag atau dengan kata lain dera buat entri...hehe=)

    ReplyDelete
  4. princess MOMOY: try la buat princess, memang menarik bila dah takde idea nak buat entri...kehkeh=)

    ReplyDelete