::Suram~kisah Skizofrenia & coklat::

1.14.2011

suram je hari ni...dan kebanyakan orang memakai baju berwarna coklat..(-__-). teringat kat kampung, makan nasi kerabu, pergi pasar borong cari lauk, pastu gotong-royong ngan family kemas rumah...woohh, miss da moment! Harap semunya okei, cuma rumah sekarang macam kapal pecah mak cakap sebab belum kemas lagi tingkat bawah. Segala barangan kat tingkat bawah timbun kat tingkat atas..whatever!
pic source: indomp3z.us
Sedih kan tengok kisah mengenai seorang kanak-kanak yang mengalami Skizofrenia, berjuang untuk melawan halusinasi yang dialaminya. Pasangan suami isteri yang mengalami tekanan bila terpaksa mengorbankan masa untuk menjaga anak yang lain, dan masa bersama untuk mengawal keselamatan kerana anak yang mengalami Skizofrenia akan cuba mencederakan diri sendiri dan orang lain. Tak nak panjangkan kisah ne, siapa yang tengok Oprah Winfrey Show mesti tahu...(--")

Warna coklat juga boleh dikaitkan dengan personaliti
- Positif: Jika anda seorang wanita anda kaya dengan sifat keibuan. Suka merendah diri dan halus budi pekerti. Anda juga gemar menambahkan ilmu di dada.
- Negatif: Mudah dipujuk dan mempercayai orang. Cepat berasa was-was dan takut berbuat salah.

okeilah pepagi dah kaitkan warna ngan personaliti, tetiba  aje kan?...haha, nak ngadap mende lain, dengar khabar ada sikit je masa lagi nak prepare untuk defend proposal...aiyookkk!hate myself...

2 comments