::Saya tak tahu apa motif dia?kenapa?::

1.12.2011

yaa...saya masih tak faham?apa motif dia sebenarnya?kenapa?ada hala tuju atau bersimbolikkan apa? apa tujuan dia menggunakan gambar sebegitu?ko tahu ke sape dia tu? tuan belog ne sendiri lah...haha, panggg!pelempang sebijik!ko saje nak buat kecohkan..ala-ala gosip...what the antivira lah!

Actually saya dah tukar header<--sila tengok header saya sekejap dah kata owhh!.. dan saya masih benci dan masih tak faham kenapa saya banyak menggunakan tona warna pink sedangkan saya suka warna hijau...grrr!adakah saya sedang angau?persoalan disitu secara tiba-tiba yang membuatkan saya cuba mengalih topik...haha...ee, mencilah!(-_-). Adakah patut saya bertanyakan en.azham apa motif saya guna gambar sofa sebagai header belog ini?Yang mana saya sendiri tak tahu apa motif saya guna gambar sofa tu...erkk?apesal macam tak faham ayat kat sini ahhh..abaikan!beralih ke paragraph baru please...
pss: header baru saya(--")
Pastu selepas diberi penerangan lanjut tentang penggunaan sofa lam header saya oleh seseorang yang agak professional yang mana tahap ke"pro"an dia hanya diiktiraf oleh saya...maka saya jumpa reason yang boleh diterima sel-sel otak iaitu penggunaan sofa adalah tempat untuk beristirehat selepas penat buat kerja, makanya sesuailah juga disinonimkan dengan belog sebagai tempat otak berehat. Tambahan pula sofa yang selesa boleh hilang penat, sama juga dengan blog yang menarik boleh relaxkan otak...ececehhhh!fhewwittt...  sukalah...haha=p...pastu saya cakap owh!nasib baik dah tukar sofa baru, sofa yang lama dulu banyak sangat tempat duduk, ne kita berdua jelah leh duduk...orang lain nak duduk saya suh duduk kat lantai...buat-buat kedekut!tak moleh!tak moleh!duduk kat lantai sana...haha=p.
 Okei cam kantoi je sape bagi penjelasan kat ku tu..(-_-)

Note: apa?nak duduk jugakk?letak jarum kat sofa...haha=p

5 comments

  1. molmolla: thanks=)...kat dua jam buat...huhu(--"), sadis!

    ReplyDelete
  2. cantik :D tp na tnye lor.. nape kene ada kerusi eah? :)

    New Entry "im ugly n im proud. enough!! "

    ReplyDelete
  3. mentari senja: hehe..thanks=)

    dayah Snow Heuka: nape ade kerusi?mm, jawapannya ada di paragraph ke-3 baris ke-4...hehe=0, actually ika sendiri pun tatau nape ika suka guna kerusi sbg header blog..tu pun orang lain yang bagi reason...hehe=)

    ReplyDelete