::Perghh!!ini sudah terkejut tahap gaban::

1.01.2011

hukhuk<---ini batuk terkejut!harap maklum..dan ini juga autopublish!<--perlu jugak ke mention?haha=P. Ne, nak bagitahu semalam masa lepas publish entri last tahun lepas, terpandang kan sesuatu yang mengejutkan!memang terkejut lah..kira macam kalau tengah minum air barli tu boleh tersembur keluar balik sekali ngan biji-biji barli tu..begitulah perumpamaan adanya(--")
pss: biar betik en.eqbalzack polo saya(--")
Tetiba plak rasa segan nak buat entri pada masa akan datang..haha=p, lebih-lebih plak ko!sekeh kang...hehe=). Owh tak cakap g pasai pe terkejut tu kan?ne haa, wuwu...camne nak bagitahu ne, segan wehh, ne haa...blogger femes pegi follow saya<---klik photo atas, saya rasa segan...cehh, padahal bangga, cakap je bangga..okei, okei mengaku jelah, memang bangga tu ada lah sikit, hepi sikit, segan banyak...wahaa(--")..apepun thanks sudi jenguk belog hudoss saya ne, terima kasih jugak followers lain, kamu pun femes jugak sebab saya selalu jenguk even saya tak tinggal jejak...hehe, kira cam stalker plak..kehkeh=)..hepi reading, even belog ini banyak merepek tak tentu hala, kamu layan kan ajelah..haha=P

note: mahu makan nasi kerabu(--")

5 comments

  1. so lepas ni wat entry yg best2... hehehe

    ReplyDelete
  2. nk blogging kena rajin..jgn mls cm sy nih..hek3

    ReplyDelete
  3. kak lin: Selamat tahun baru kak=)

    diamuslim: kehkeh...err, macam mane tu?haha..uat2 tak paham...ok, ika try, tapi sume cam tak best je...hehe=0

    sugar2 kapas strawberry: ne time ika berangin aje ngah rajin ngadap mende alah ne...huhu, okei jom kite rajin2...hehe=)

    ReplyDelete
  4. happy new year 2011 ika!


    p/s: chaiyok!

    ReplyDelete