::Tag: 25 rawak tentang blogger itu::

1.23.2011

pic source: usfusion.org
okei sebelum saya lupa tentang tag, baik saya buat terus...mmm, tag ni kira keje sekolah dalam belog ke ape?haha... cam comel plak...takpelah saya anggap latihan dalam penulisan...ecehhh, rasa nak bagi wrestling aje cakap macam tu! grrr... okei, actually saya di tag oleh dua orang blogger tag yang sama iaitu 25 random thing about me...blogger yang tag saya tu AQi dan Syarafina <--- cantiklah nama ne, panggil FINA boleh?..nickname tu sedap sangat...boleh g jenguk link tu untuk mengenali mereka dengan lebih dekat...saya dah dekat dah dengan dioram sebab kena tag kan? hehe=p...jangan jeles! Mari mulakan maraton menjawab tag...random thing about me kira saya letak mane yang terlintas kat fikiran ye...25 je kan? jangan cakap jadi 50 plak sebab dua kali tag ngee=B...


A- Pangkal nama bermula dengan huruf A [Maksud nama saya Pemurah, berani, bersih, yang murni]
B - Baru sahaja mengetahui berat saya naik lagi dua kilo dari berat yang sedia naik(-__-)
C - Cendol pulut tapai kat jalan telipot sangat best...sukaaaaaaaaaa
D - Diet tidak pernah berkesan even suka diet!grrr...
E - Etok sedapnye! tetiba rasa nak makan etok...nak tahu [klik sini]
F - Feeling nak pergi jejalan kat pulau - kali terkahir g pulau tahun 2006 (T_T)
G - Geram dengan budak dan bayi...rasa nak cubit-cubit pipi
H - Harus bersemuka dengan pihak bendahari untuk mengetahui status yuran saya [mood bengang tetiba, hekk youuu!tetiba jugak imagine g tuingg dahi dioram]
I - Ini adalah blog saya [ehehh...padahal tatau nak letak ayat apa?hehe]
J - Jagung bakar sedap juga time ne kan?sedapnya..
K - Kalau saya nak kan Blackberry Bold, agak-agak ada orang nak bagi ke?boleh blahhh(T_T)
L - Lily flowers sangat disukai terutamanya yang warna putih...hehe=p
M - Makan adalah aktiviti yang menyeronokkan...(@_#)
N - Nombor 19 sangat disukai...sebab tarikh besday...ahaks=p
O - Obses dengan belog sendiri dan juga daging kambing..oohh!sedapnya grilled lamb..
P - Pantang bab-bab shopping ai mean tak boleh kalau tak beli something even sikit je kalau dah keluar!
Q - Queue adalah perkara yang seronok!okei...menipu...haha=p, sebaliknya ye..
R - Repeat adalah perkara yang membencikan...dah serik!
S - Sayur adalah penyelamat diet..eerrr, anggap je...
T - Tahu bila patut gelabah...(-__-) dan juga tahu bila perut lapar
U - U adalah simbol unite..err, simbol magnet..mm, u-turn, apa-apa jelah
V - V shape face sangat cantik..tetiba nak pakai...bila gaji nak masuk neh?grrrr...
W- Wear pashmina make me blablabla...whatever!
X - X-ray hati hanya ada si dia...ecehh, tetiba ko...haha=p
Y - Yes...miss him now...ehehhh, tetiba jugak...aaawwww!gedixsss
Z - Zzzz...mahu tidur!


Dah terlebih satu...amacam okei tak keje sekolah saya...nak tag 5 cam tak aci...kalau cakap sapa yang nak jawab tag ne dipersilakan....boleh?aci? okei...dikira aci...hehe^_^..silalah nanti tinggal link kat komen, leh g jenguk jugak keje sekolah kamu...deal?

3 comments

  1. kui3!!
    kne tag skali 2 org rupenye..
    xde pun tulis suka makan apel ijau..
    ahax..:D
    bwt..thnx jwb tag ya..
    kije skul kamoo aQi bg bintang pinky...:D

    ReplyDelete
  2. Aqi+ GenGkey: ha;ah...hehe, pasal yang tu ika kena wat press...ahaks, welcome..=)


    mentari senja: kena paksa rajin ...hehe=p

    ReplyDelete