::Kesilapan akibat blogwalking laju-laju::

1.19.2011

pic source: akihiko.co.cc
My goodness....tadi buat blogwalking secara laju-laju...baca en3 laju sampai mata nak terbelalak...then saya baru perasan saya buat mistake(T__T)...semua boglist yang saya follow amik dari segmen BA except yang sorang ne...saya bagitahu kat shoutmix dia saya datang dari segmen BA sedangkan dia segmen BA pun tak join...huhu, maafkan saya ye, nanti nak jejak balik yang follow tadi...wuhuuu...kalau dia ada terbaca shoutmix saya yang silap tu, dan sudi datang bagitahu kat shoutmix saya ke, kat comment ke yang saya silap so barulah saya tahu siapa dia<---ayat pun terbelit...adehhh(-____-), pastu kantoi sekali saya guna ayat sama aje kat shoutmix kamu semua...adehh(-___-), lempang kang! Apepun salam perkenalan ye semua^_^...

7 comments

  1. he2...biasa la tu bila blog laju2..ngeh3

    ReplyDelete
  2. honeybunny: hehe..itulah kena beringat len kali...=)


    Cikcira: haipp..akan berhati-hati lain kali...=)

    ReplyDelete
  3. bukan saya orangnya, dan saya mau blogwalking juga .. heee

    ReplyDelete
  4. iPai: haha..bukan ipailah..orang lain=)...

    ReplyDelete
  5. mentari senja: haha=p...takleh nak agak tu..kihkih

    ReplyDelete