::Sayalah blogger misteri itu yang mahu berdating~3::

1.27.2011

Actually sengaja nak bersambung pasal part berdating tu sebab nak bagitahu macam mana saya boleh jumpa Ardini humaira kat dunia maya ne. Masa kitaorang kenal time keje dulu saya tak tahu pun yang dini ni blogger sejak tahun 2008 kalau tak silap...tambah plak saya masa tu tak tahu makhluk apa blog tu...akhir 2009 saya ada blog sendiri akibat nak tahu apa itu blog, masa tu memang jakun habis lah, kalau review balik  masa saya mula-mula menulis saya rasa nak lempang diri sendiri...(-___-)
Pastu dalam pertengahan ataupun awal 2010 macam tu, saya kebetulan terklik satu link belog ne, ai mean link Ardini Humaira lah...terkejut tengok header sebab macam kenal orangnya, memang banyak kali jugak saya confius sebab dalam dua fikir sebab takut tersalah orang, bukan orang yang saya kenal dulu, banyak kali jugaklah dok godek-godek entri lama Dini sebab nak tegur kot salah orang...muka dah sebijik dah...haha, sekali give up nak godek terus hantar komen tanya betul dini ni itu ini siap minta maaflah kot salah kan, sekali betullah,haha...macam mana tak cam kawan sendiri...grrrr, nama samaran kat belog tu yang buat confius, tapi memang tabikk ahh sebab nama tu macam dah sebati ngan dini... 
Apapun dini memang advance sebab dulu pun dini ada bagitahu saya nak buat business, so sekarang dia dah ada blogshop sendiri...wahh, teruja okei...ai mean kagum sebab semua dah cukup lengkap apa yang dini nak...bestnya. So semalam masa saya dating ngan dini tak pepasal dapat gift cantik dari dini...eee, malu saya ami neh..grrr...len kali jgn bagi apa-apa ok.. hehe...semoga sentiasa dimurahkan rezeki, amin^_^

Note: takde aral boleh jumpa lagi ye..hehe

5 comments

  1. ooo nama dia ami ey..rupe2 nya adik akak ske menyamar cam akk juga.. ;)

    ReplyDelete
  2. waaa best nyer

    yong pon dpt shawl dri dni :)

    ReplyDelete
  3. ami: eheh..t ika cuba, tapi tak tahu bila...tak reti...(-__-)

    meniti senja:hehe=)...


    tihara: ha'ah, cantik je nama macam tuannya..ami...hehe=)


    alinac lover:waa, bertuahnya kita, hehe=)

    ReplyDelete