::Malam yang sunyi, siang yang suram::

1.08.2011

Baru sudah menyental muka akibat geram...geram sebab jelessssssss.....erkk!terlebih tekan plak, <--takde kaitan apa-apa sebenarnya (-_-). En.azham saje mesej saya bagitau saya dia tengah berBBQ, bukan ber'babi queue' okei!grrr...dah lah tak ajak orang, pastu sengaja mesej berbau ayam bakar...saya tahu motif utama dia tak bawa saya sekali...mungkin saya makan banyak!En.azham takut saya habiskan ayam-ayam yang ada, maka stok ayam kat dunia akan berkurangan dan akhirnya ayam pupus(T_T)...wuwuww. Saya pasrah.
pic source: wallpaperbase.com
Hampir saja meletakkan garam dalam hot nescafe saya tadi....tertukar balang gula dengan garam(-_-)...saya tak suka nescafe instant 3 in 1 tu, so kena buat lah sendiri..comel je kan?!haha...jangan cuba nak loya...haha=p.... Sekarang berasa sunyi sebab hanya ada lappy ngan TV sahaja, orang lain???jangan cuba nak buat cerita seram ! ini adalah amaran!...owh siapa tengok cite zombi semalam?!okei tade sapa layan....ending dia rasa cam kita plak nak makan otak zombi tu...grr, ai mean ending dia tak bestlah atau dengan kata lain tidak difahami...bukan main aje suspen habes!

Note: jom layan nescafe(--'')...hanya ajak-ajak ayam.=p

7 comments