::Day 19 – Your reflection in the mirror::

1.12.2011

okei, actually takde nak wat entri apa-apa, ai mean takde idea tapi tak nak mengaku takde idea...ego tetap ego...ecehh, apekehal sabit ego ngan entri...what the???(-_-)..Tu pasal tetiba saya layan projek 30 hari yang patutnya setel dalam 30 hari...saya agaklah kan?tapi memandangkan takdenye keje ku nak buat mende ne tetiap hari sampai 30 hari, so jadi buatlah time boring...eh bukan ke takde idea tadi?shut up!haha=p...okei berbalik kepada soalan rawak iaitu..your refelction in the mirror?haaa...apa punya soalan ne?tak paham...ulang 10x baca...adeii, g translate jap...grrr!(--")...saya dalam cermin?apa ku buat dalam cermin?haihh, datang dari manalah soalan ne....kita cuba ye
pss: terus buat reflection nye gambar(-_-)
Masa google soalan ne, jumpa maksud your reflection in the mirror...oo, macam tu rupanya, so cam lebih kurang judge diri sendiri lah kan...mm, kalau macam tu kena puji diri sendiri lah ye...haha=p..bila saya tengok cermin saya rasa...eh, ade ke dia suh tengok cermin?(-_-) ...takpelah, saya rasa saya ne seorang yang baik dan juga jahat...kesimpulannya saya sedang-sedang aje orangnya..okei? pastu bila cermin diri sendiri nak kata diri sendiri tak cantik, memang nak cari pasallah kan, makhluk Allah semuanya cantik-cantik, ada kelebihan dan kekurangan masing-masing...ecehh, bak kata joe jawapan selamat...kehkeh=p

Apapun saya tak suka membandingkan diri saya dengan orang lain, apatah lagi bila orang lain cuba membanding diri saya dengan orang lain...err...macam complicated sikit ayat kat atas, tapi cuba faham betul-betul ye (-_-). Atau dengan ayat yang mudah sikit, be yourself!tak payah nak plagiat diri sendiri dengan orang lain...appreciatelah sikit kalau tak banyak pun kat diri sendiri..sebab tu penting kita sayang diri sendiri sebelum sayang kat orang lain...ecehh, ayat!awww...mencilah...hehe=). Dan yang paling kena ingat, cermin diri sendiri dulu sebelum ngata orang...erkkk?takut gak bila ngata kat orang, one day jadi kat sendiri balik, tapi masih tak sedar diri lagi...memang sadis!<---peringatan kat diri sendiri, hukhuk(T_T)...nauzubillah'..kalau tidak menjawab soalan..abaikan..haha=p, yang penting da setel soalan ne...grrrr!

Note: sedap plak lagu ne...is it Japanese guys sing this song?arrr...hensem yeeaahh!=p

2 comments