::Sayalah blogger misteri itu yang mahu berdating~2::

1.27.2011

Salam 1 malaysia...what the? ko pehal...eh, harini ribut kecil jugak sepanjang hari seperti hari semalam dan semalam semalam...hehheh...breakfast apa hari ni? Semalam mak tanya, biasa saya breakfast apa, sebab lepas subuh saya tidur pastu bangun selepas itu, tak yah ahh cakap pukul berapa saya bangun,hudosss perangai betul, bila bangun sume takde dah g sekolah, g keje... pastu saya bagitahu mak, tak breakfast...sekali mak cakap nanti hari jumaat ne mak nak ajar buat nasi berlauk ikan blablabla...actually, tu mak saya bebel saya, ee comel je mak ne, hehe, mak cakap...macam mana nak jaga anak orang nanti, tak confident mak nak bagi kat orang nanti, mak malu anak reti masak...pastu terus saya imagine cerita amani ngan fahrin itu hari...ahaks=p...ishh tak nak ahh macam tu... okei ne dah meleret tak tentu hala.. 
 pss:alolo...malu-malu plak ami...^_^
 pss: kitaorang makan zee burger, memang sedap ayam dia...tak puas...mmm, yummy...hehe
pss: cantik je ami!sori dah berpunya yer...haha=p
Nak citer pasal saya jumpa blogger semalam, actually tak janji pun nak jumpa semalam...tapi kebetulan hari ni dia ada hal ...maka saya keluar lah sambil pergi hantar sedara saya ke MAIK...ambil duit zakat, kesian dia sebatang kara...harap dapat ambil berat sampai ke akhir hayat dia...amin...pastu terus menuju ke MFC, sebab dini dah sampai awal...terus masuk MFC order nak makan...adakah ayat itu menunjukkan betapa laparnya kami...haha, whatever...tapi sambil makan sambil cerita panjang lebar current issues, eceehh...pasal perkembangan masing-masing...eh?...takpe, pastu lama jugak lepak jugak kat situ sebab kitaorang je customer kat MFC tu sepanjang dua jam dop borak-borak tu...so buat cam kedai sendiri...haha=p
 pss: saya ngan ami, actually itu panggilan manja saya kat dini...ecehhh
Lepas makan apa sume, g temankan dini cari bunga, pastu saya rasa saya secara tidak langsung menjadi excited masuk kedai semacam itu...haha, nak cari bunga jugak, nak cari mende-mende lain...cam best je... pastu dalam 12 lebih kitaorang dah beransur nak pulang sebab dini nak amik adik sekolah, saya plak melencong enta ke mana hala, padahal memang takde tempat nak g tapi biasalah bilah dah keluar kaki tak dop diam...(-___-)


Note: bersambung lagi..ko saje kan?ha'ah memanglah..hehe

3 comments

  1. haha malu weh :D
    pssst kalu tok keno amik adik memey ami jaley nga ika dowh... supo skalo la jaley ikut dey hehe

    ReplyDelete
  2. mentari senja: hehe, yup=)


    ami: haha...beress=)

    ReplyDelete