::Perkara yang sepatutnya berlaku diAJL25 tapi tidak mungkin berlaku::

1.11.2011

okei, memang tak habis lagi pasal AJL sebabnya tadi dengar satu lagu....satu lagu yang mana tika saya menonton AJL pada masa ia bersiaran langsung hari tu, saya begitu mengharapkan kejutan yang lagi bom meletup ai mean lebih hebat dari tembakan yang terkena si hafiz tu!(-_-)
pic source: www.ohlyric.com
Masa keluar pegi hantar roomate saya mengajar home tuition kat rumah orang kaya-kaya dekat s/alam ne tadi<--- errkk...perlu ke bagitahu?huhu...saya tergamam okei tengok rumah besar-besar kat sini, memang berduit betullah orang sekarang ne kan?eh...ne dah melalut!So dengarlah lagu Jahat dari Stacy.Ne nak bagitahu saya berharap sangat gimik dari Stacy lagu Jahat tu, iaitu dengan menampilkan cikgu shida...grrr!Bila dengar stacy nyanyi lagunya malam tu, saya sebenarnya hanya nampak cikgu Shida yang buat persembahan ai mean dibayangi okei...apa cikgu Shida dah buat pada saya? arrghhhh...tensen! masa mula keluar lagu Stacy Jahat tu kat radio, saya tak tahu pun tajuk lagu nya Jahat, tapi yang masa chorus tu kan, kan stacy sebut Jahat nya kamu banyak kali dengan cepat-cepat, makanya hampir banyak kali juga saya dengar betul-betul macam dia sebut Cahnya kamu!Cahnya kamu! pastu saya dengan tanpa perasaan g google apa maksud Cahnya tu!...pastu akhirnya barulah saya tahu lagu tu tajuk Jahat...(--")

Note: Jangan tengok video cikgu Shida lagi...please!pesanan tu hanya untuk saya...(-_-). owh need something else to release my stress without cikgu shida soon(--")

6 comments

  1. owh buat home tuition??..dftar kat website mane satu eH??...cerita sikit..berminat nak wat home tuition, tapi tak de pnglman dan tak de rujukan nak tnye sape...tolong yea..hehe

    ReplyDelete
  2. lagu jahat tu mmg best tapi malang nye kita tak tgk ajl...huhu

    ReplyDelete
  3. man yusoef: biasa tengok lam mudah.my, then pegi je tempat tu...biasanya parents student akan tanya pengalaman kita sedikit sebanyak..if yang under cikgu, cikgu tu akan interview kita dulu before bagitahu tempat tuition kat mana...macam tu lah lebih kurang=)

    Cik cira: ha'ah, tula..dengar banyak-banyak kali sedap plak...hehe=)

    Bukan photographer: itulah, memang popular, selalu jugak tengok video dia...hehe=)

    ReplyDelete
  4. mentari senja:ha'ah, tulah meletup!=)

    ReplyDelete