::Masa cemburukan saya atau saya cemburukan masa?::

1.14.2011

dah petang...ya Allah cepatnya masa berlalu, tadi sempat blogwalking kat blog rakan-rakan maya...thanks a lot ada yang tag saya, nanti ada kelapangan saya buat..hehe^_^...rasa terpulun plak bijik mata sebab baca laju-laju entri kamu semua...apapun kamu semua memang best...eh bodek ke?taklah...kalau dah nama ada blog tu saya rasa masing-masing cuba nak ekspresikan, nak bagi pendapat masing-masing...so bagus what...kita semuakan berbeza, malu pulak belog orang banyak info, belog saya?rubbish!rubbish!rubbish yang comel boleh?haha=p, pangg sebijik!...whatever... questionnaire still in progress, just complete for part 1 ...grrr....arghhhhhhhh!okei...selamat petang semua...tetiba je...kopi secawan! 
pic source: gadgetsharp.com
Sedap plak lagu ne...grr, layan...haihh, sekarang ne sehari macam sejam, seminggu macam sehari...owh!i need a time...tik tok tik tok!siapa yang cemburukan siapa ne?..okei mengaku, sama-sama cemburu...daa(-____-)

Note: harap semuanya okei^_^

3 comments

  1. masa x cemburu sbb dia berjalan menonong je... kekeke..

    ReplyDelete
  2. diamuslima: haha...betul tu, kita pnggil dia menonong buat dekk je...=)


    mentari senja: hehe, ha;ah saling bercemburu=)

    ReplyDelete