::Hip hip horror!horrey~happy::

1.09.2011

wahahaha...<---ini ketawa riang gembira...saya snap follower saya ke-200..okei, tahu! bagi saya tu pun dah kira okei kamu nak ikut saya punya cerita yang banyak merapu dari yang tak merapu...ohoohoo...terharu, sambil minum nescafe untuk mengelakkan mengantuk...(-_-)
 
Thanks ye semua...owh ye!untuk tanda penghargaan, saya nak dera follower ke-200 buat entri pasal belog kamu, describe as simple as possible...pastu cerita sikit nape boleh terlibat dalam dunia belog ne, tapi cam common sangat kan mende yang kena buat tu? apa kata  cerita pasal belog yang kamu suka baca, belog yang macam mana?yang cite pasal makanan ke?fashion ke?mm, mane-mane jelah antara 3 tu, boleh?!... ...ehehe, mentang2 ngah tengok melodi, konon-konon nak buat edisi terjah yang tak berapa nak menjadi..erkk?yang lain pun boleh buat kalau ada masa nak layan saya nya mengade neh...grr...haha=p...happy blogging ye semua...hoyyehhh!

Note: gossip!

6 comments

  1. mentari senja: yup..boleh isi masa terluang=)

    ReplyDelete
  2. Dah siap pun....

    http://galeriini.blogspot.com/2011/01/sebagai-follower-ke-200.html

    Jemput la jenguk2 :)

    ReplyDelete
  3. hadifar love:ok, dah terjah, thanks=)

    PuanBee: best!bestrel!release tension=)

    y-A-n-A: Thanks darl=)

    ReplyDelete