::Sudah jatuh cinta~owh!Ustaz Amirul::

1.07.2011

eh..tertinggal ku kat belakang sekali tu...haha=p...owh...ustaz amirul sangat sweet! Tambah plak hensem bawak watak macam tu...hehe=p....jangan gediksss...haha...ingat dulu kala...masa muda-muda, rajin sangat g masjid...tujuannya nak dengar budak-budak tahfiz ngaji quran..solat terawih takyah cakap ahh, sehari pun sayang nak tinggal, saf depan sekali tu...pakej sekali nak intai tok imam muda...haha=p...Sanggup suh ayah sampaikan salam, nasib baik ayah tak pernah layan kegatalan anak daranya ne...rosak betul!Niat g beribadat pun dah salah ...grrr...itu dulu lah!(-_-)
pic source: sacred-destinations.com~ 
Owh...sangat beruntung kan dapat orang cam ustaz amirul tu...heheh..okei2...takleh puji lebih-lebih, kang bakal pak imam saya marah plak...hehe=p...owh, actually cuba menenangkan hati yang berdebar-debar nak g ngadap dekan esok...harap beliau okei dan tidak bertindak agresif...(T_T)...saya takut dia makan saya..okei tipu!haha...saya takut dia banyak tanya, saya tak berapa nak prepare lagi...well, biasalah, ustaz amirul lah, merlin lah... belog lah, semua dah boleh jadi alasan...dapat tag dari kawan-kawan, 4 orang kawan buat majlis pada tarikh yang sama, tak tahulah macam mana, cuba memenuhi jemputan if takde aral...insyaallah^_^

Note: green tea...

8 comments