::Sekali makan kenyang sampai ke malam::

1.17.2011

Actually thanks kepada blogger-blogger, sebab via kamu semua saya dapat maklumat yang best pasal makanan...err, sebab makanan yang sedap amat penting dan yang murah juga amat penting...hehe=p...acara memenuhkan perut tak pernah menimbulkan rasa tak berbaloikan?(-___-). Asal makan aje rasa berbaloi...hmm

Tajuk kat atas pun dah rasa tak logik kan?melainkan saya puasa makanya mungkin hanya makan sekali sahaja iaitu masa berbuka...namun begitu tak apa, anggap saje saya makan sekali sahaja walaupun dah sepinggan habis nasi lemak sebelum membaham menyantuni Swedish Meatball IKEA secara satu-satu ke dalam ruang mulut akhirnya jatuh ke perut jua...owh, memang sangat best meatball yang digembar-gemburkan...ahaks=P, sape yang gitau ne..errr, hanis zalikha ada bagitahu, en.eqbalzack bagitau...ramai lagilah nak senaraikan...sukaaaaa!!  dah jatuh cinta terus ngan meatball tu aci tak?sengih ngan gigi tak tersusun(-____-)

pss: en.azham try yang ne..sedap juga^_^...hehe, rezeki semuanya sedap kan?
En.azham tanya kenapa bersungguh sangat nak try meatball tu?sape yang bagitahu, saya cakap diorang-dioranglah yang bagitahu...kalau sekarang, saya bagitahu siapa diorang-diorang atau bahasa kelate "pok-pok dio/pop-pop dio" bukan pop corn ye...apa-apa jelah, actually nak tulis bahasa kelantan payah sebab kena ada sabdu lah, apelah, kang tak kena eja jadi lain, harap maklum! maka en.azham akan sedia tahu maksud saya "owh!geng blogger"...haha, pandai-pandai je agak en.azham fikir macam tu...dulu en.azham kurang maklum " siapa diorang tu?blablabla"......Apapun, pastu en.azham pun suka juga. saya pun lagi lagi suka dan en.azham suka lagi dari saya suka... whatever!!..ko pergi tulis note kat bawah cepat!aku dah menyampah, baiklah...

Note: kenyang makan meatball...hehe=p

4 comments