::teknologi sekarang memang mencabar::

10.21.2010

tadi dop hadap microsoft project, huh!bola mata jadi bujur seketika, sel-sel otak pun terkedu, lastnya g bersiar-siar kat blogger2, mana tau dapat idea nak tampal apa kat bangunan yang bakal saya buat..haha;p
sungguh canggih sekarang, jimat masa nak buat report project pun, sofware pelbagai version berlambak2, search je, download, run, bole guna terus...

teringat masa masuk lab hari tu subjek tuan haji joe (tn hj. sungguh hensem even da berusia, ekeke) tyme kelas die, saya selalu wat muka serious, konon2 fokus kaw2 gitu, biarpun fikiran ntah kemana hala da, hehe.... memandangkan kelas tu hanya 9 orang, so lebey attentionla tn hj joe kat kitaoram... tapi tyme tn. hj joe tanya, how ur opinion? sambil sebut nama saya dengan refer buku note kat tangannya,  tak berjawab terus, tak pun tergagap2, hihi (tn.hj joe sangat susah nak ingat nama, setiap kali sebut nama kitaoram, selalu refer kat buku kecik dia tu, adakah muka kami semua ada kat lam buku kecik dia tu??)

okeis, ne da lari dari cite asal, masa lab hari tu kan, tn hj joe nak ajar lah kami camne nak guna microsoft project neh, so kebetulan la saya suka melangut (berborak actually)..maka fokus situ da hilang da, then bila jadi gitu.....hehe, malas nak gtau, tetiba tn hj. joe suh tekan apa benda ntah kat mic.project tu, saya silap g tekan mende len, so output pun memang kompem berbeza la dari kawan2...terus panik tak hengat! (kan da gtau dulu, saya cepat panik, hihi) dan spontan panggil tn. hj joe, tengok kan saya punya output...sekali kena baaeeekkk punya dari mulut tn hj joe yang suci tu "jangan panik ye tuan-tuan, komputer tidak akan meletop kalo tuan-tuan salah tekan" gileww *blushing*...wakaka;p, habes satu kelas gelakkan saya, addeehhh....(--"), begitulah teknologi sekarang, sungguh mencabar kan???huuu......

note : miss da class..

Post a Comment