::free of charge::

10.06.2010

FOC!!!hoh, sapa tak suka mende free kan??kan? okei...baiklah, assalamualaikum... semalam saya mendapat khidmat ceramah free dari cinta hati saya, sapa lagi kalau bukan en.azham...hoho, thanks cayang kerna sentiasa mengingatkan saya, dia tahu kadang-kadang saya tak rasional sebab utamakan emosi secara lebey-lebey, maka nya ceramah yang panjang lebar selepas isyak semalam saya akan take note ya?!hehe...saya beringat okei, saya janji tak kan ulang lagi even statement bodoww dari sesapa yang nak bergurau kononnya di masa yang bodow!!erkkk???ok2..kan saya da janji...ok, fine! biarkan perkara yang da berlalu, lalui dengan ceria dan seperti biasa...


apa pun ke'ustaz' an en.azham boleh diimprovekan lagi..hehe, saya suka dan saya bangga!!awww, sukalah! saya cuba yeww berubah ke arah yang lebey baikk...hoho, mmm...actually, saya demam, da nak masuk 3hari, tapi hari ni terdetik plak nak wat en3, sebabnya saya sayangkan e.azham...erk??!apedehal, ade kaitan ke?yeww! ade..dia sayang kan saya, dan jaga saya b'baik...eh??ok, nak rest...hehe

Post a Comment