:: Apa perbezaan Facebook & Blog????::

10.11.2010



Emm.... ape perbezaan FB & Blog ek?? Hmmm... bg aku FB nie sama seperti Friendster n Myspace.. Mmg x jauh beza pun... Ada yang kata FB nie blh cari kenalan masa zaman2 sekolah dulu... Sama gak mcm Friendster n Myspace... Sampaikan kat FB nie ada pihak yang mengatakan FB blh buat duit.... Hishhh.... sampai mcm tu sekali... dan dah kuar pun artikel kat akhbar2 di M'sia yang mengatakan rakyat malaysia seperti ketagih FB... Betul ker??

Ok yang nie plak cter pasal blog... Bagi aku la... layan blog lagi seronok dan mencabar dari layan FB.. X tau la pendapat2 kat luar sana tu... Nak kata aku x der FB aku ada FB... Nak kata aku x der Myspace aku ada Myspace dan nak kata aku x der Friendster aku ada Friendster... Tp x der la hari2 nak menhadap FB or Friendster or Myspace tu.... Aku rasa ble kita layan blog nie mcm lebih advance dr FB dan yang 2 lagi tu... Aku pelik gak selalu nya bila aku dgr mesti org akan ckp "Apa FB ko", Ko add la aku kat FB ko... Hahahahaha... Polik2... X der pun aku dgr per Blog ko... sebab org x minat blog pasal nak create blog nie leceh or per2 lagi la.... Yup, bagi aku mmg leceh dan rumit bila kita nak create blog nie... Blog nie umpama WEBSITE kita sendiri... 

Note : saya setuju yang highlite tu...ehehe

Post a Comment