::question~second time::

10.02.2010

perasan tak tetiba plak header saya da takde pinky-pinky, da jadik greenly la plak, hoho, tu sebab en.azham komen, nape pinky?bukan ke suka hijau?pastu bermacam reasonla saya bagi, gitu gini, sana, sini, at last saya godek2 edit balik header, maka hasilnya kat atas, even macam tak bape nak sesuai kaler hijau tu tapi saya suka sangat, eh?!! yang pinky hari tu?pun chumell jugak, tapi nampak macam pucat sket, kalau hijau ne macam shiny gitu...wakaka, puji lah pulak sendiri =P, siap tanya lagi en.azham, suka tak header tu?tapi macam pelik image sofa tu? untuk apa?ada makna ke?macam pelik je?saya plak yang sibuk nanya en.azham..haha..en.azham cakap, dia suka!see!!sofa tu untuk kita berdua dudukla, owh!!hati saya berbunga nape plak tak terpikir...ouchh!sungguh menggatalkan diri saya sendiri, owhh rindu plak sang cinta saya...da lama tak jumpa, raya hari tu pun sepatah tak bertegur, sopan la kunun!!haha...pepun miss u darl^_^

Post a Comment