::bulan payudara::

10.18.2010

eheh^_^...even da separuh bulan dilalui
nak bagitau jugak sebagai reminder
 baru tersedar yang saya lupa nak war warkan 
october = breast cancer awareness month 2010
sememangnya kanser payudara menjadi ketakutan dikalangan wanita
lelaki pun tidak terkecuali, bersama2lah kita tingkatkan kesedaran tentang bahaya penyakit kanser ne
huhu, takottt!!..maka peringatan buat saya sendiri tentu nya, dan kaum hawa untuk pemeriksaan secara
kerap akan simptom2 kanser ne...pengalaman dikelilingi rakan-rakan yang mengidap kanser payudara
betul-betul menyedarkan saya akan kewujudan kanser ini tidak memilih peringkat umur, juga sentiasa mengingatkan saya tidak semestinya sejarah keluarga faktor utama, risiko mendapat kanser ini juga boleh dikaitkan juga cara pemakanan kita, oleh itu sentiasalah berjaga-jaga...

saje nak letak saya punya post kat yahoo!hihi;p

if tak pandai check-up apa kata jumpa saja pakar untuk pemeriksaan lanjut
mencegah lebih baik merawati kan?? ataupun minta tolong suami untuk check kan...eerrr??
okei...abaikan, semoga dengan kempen ini kita lebih prihatin yeww...huhu

Post a Comment