::tips dari blogger yang da terrer memang berkesan::

10.21.2010


eheh...tips apa yerr...actually suka baca tips-tips dari blogger-blogger terhebat
lucu pun ada, i mean dari segi explanation, bagoss buat beginner macam saya ne
al maklumlah...saya budak baru belajar, namun malangnya saya kekadang tak sempat nak mengikut
tips dioram..wakaka;p, sebab sibuk dop post mende-mende mengarut bebelan saya
mende-mende merepek hasil depression...apa pun tahniah blogger2 berjaya
nak ikut jejak langkah dioram, mustahil la kan, sebabnya saya berblogging pun sebab suka-suka
boleh jugak dikatakan tempat saya melepaskan amarah, geram, ada jugak yang hepi okei 
so point nak kejar traffic tu takdelah, sebab pasal traffic tu pom baru paham apa makna nya, huhu(--")
apatah lagi yang lain2, agak sukar difahami saya..haha;p, bab teknologi ne kekadang jakun, sebab utama
MALAS NAK GODEK...kalaulah ada award untuk itu kan??
apa pun tips dari blogger2 terhebat banyak boleh dibuat panduan, dan juga ilmu untuk improvekan blog masing2............so apalagi??
saya???errr....tengoklah kalo rajin..hihi;p
baca blog amoi tadi, hmm...entri2 amoi sangat attracting, haha;p
owhhh yee...lagi satu, saya suka jadi silent readers, adakah itu satu kelemahan sebagai penulis blog???
tak rasa nak komen2 kat blog orang sebab tak pasti nak komen apa, 
hanya tersengih, tergelak, tersenyum, tersedu, terharu dan bermacam feelin' tika blogwalking
itu pun da rasa cukup memadai...so teruskan menulis wahai bloggers, 
setiap saat akan berlalu tanpa erti jika tidak dititipkan..^_^

note : i adore.............sangat memalukan bila tak pandai ber"twett-tweett" hanya tahu ber"teett-teett" makan(T_T)

Post a Comment