::instant en3::

10.09.2010

okei, en3 cepat before kelas th.hj joe..ehehe, tadi mengidam plak nak makan dagim bakar, naseb badan...sungguh bertuah, makcik tu bole ingat la plak rupa saya yang tak bape nak chumell neh, sampai kat kedai mak cik tu terus tanya, dagim bakar ada tak mak cik? sedikit frust makcik tu cakap, tak masak lagi dik, amik lauk lainla, ataupun tunggu sekejap, makanya saya pegilah membawa hati yang lara(actually g carik greentea,huhu...sambil menunggu daging bakar masak) nama lagi mengidam...harap la nak blah cenggitu, maunye terjejeh air liur nanti..eheh, terlebey la plak,sekali pegi balik balik tempat makcik tadi, tanya?daging bakar da masak belom mak cik?makcik tu terkejut..."eh, ko memang betul-betul nak makan daging bakar ke nak? (eh, makcik neh, ingat orang bergurau hape, okei saya tak marah yeww) sekali mak cik tu layan kan saya, amik daging, potong siap2 letak lam satu pinggan, pastu bubuh nasik siap-siap dengan sambal lam pinggan satu lagi, punya la banyak dagim, penuh satu pinggan, caj RM4.00, terkejut saya, siap tanya balik, eik, asal murah ne mak cik?takpela dik, kesian makcik tengok...wakaka, my godness, makcik tu kesian tengok saya...okei..time kasihla mak cik yeww...saya suka...hehe, okei nak masuk kelas..

Post a Comment